Nekad Molak Torak | Medlem ansökning [omgkarlsson]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Molak Torak

Icke Medlem
Meddelanden
26
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? William Torell

Vad är ditt discord namn? $keed#0424

Vad är ditt födelsedatum? 5 Januari 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Ahmed Trokamekadob och är 24 år gammal och när han var liten var han alltid intresserad i fordon och gjorde ofta saker som han inte skulle. Han tappade båda sina föräldrar i en ung ålder och åkte runt i mellan foster hem hela tiden men hans intresse i fordon och motorer stoppade aldrig han flyttade där efter in till unive och har nu 4 olika bilar och letar efter jobb

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag är mogen och har spelat rp väldigt läng min rp är bättre än dom flesta och jag gillar när det är rättvist och bra rp

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Om man tex blir rånad ska man inte göra allt för att vinna på det och ska hålla rp så båda vinner på det och hålla det realistisk och om polisen är efter en eller liknade så ska man inte tappa dom på 2 sekunder även om man kan det utan man ska hålla det till bra rp och försöka dra ut på det så mycket som möjligt

Hur hittade du Unive? Jag har kollat på unive igenom twitch och har vänner som spelar på unive

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka