Nekad Molak Torak | Medlem ansökning [Emilia]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Molak Torak

Icke Medlem
Meddelanden
26
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Lucas

Vad är ditt discord namn? skeed3109

Vad är ditt födelsedatum? 22 Juni 1997

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Moral torak 25 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snäll omtänksam seriös

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Han var tidigare polis men har inte vart vaken under ett litet tag nu ska han försöka ta sig tillbaks till poliskåren igen och bygga sig en karriär inom det

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag har en bra och seriös rp och kommer även hjälpa till om jag tex ser nån göra regelbrott

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska spela med i scenariot även om man själv inte vinner på det . Så det blir kul för båda parterna

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja men det var väldigt längesen jag gjorde då jag spelat fivem länge , det är inte kul för nån när man bryter regler

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Suntförnuft powergaming

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Utveckla svar

Hej!Jag vill att du utvecklar alla frågor, Du har 24h på dig att komplettera innan din ansökan automatiskt nekas. Besvara detta meddelandet när du gjort de.

Nekad
Anledning:
Inte kompletterat din ansökan i tid.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka