Inaktuell .Mokke | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

realmokke

Icke Medlem
Meddelanden
180
Reaction score
5
Vad är ditt namn i verkligheten? Demir

Ditt discordnamn: Mokke

Ange ditt födelsedatum 8 Januari 2008

Varför ska just du bli staff? Jag vill vara med och påverka det som sker och vara med och utveckla servern. jag vill va med och hjälpa fivem servern och se till att lallare och regelbrytare ska få åtgäder så de inte sker igen Jag är väldigt mogen Jag känner att jag har de som krävs för att komma in i teamet jag har tiden och motivationen för att vara staff

Vad tycker du inte fungerar på Unive? JAG tycker att de är för mycket lall just nu och fearpn är väldigt dåligt tex jag ska kidnappa dom och riktar men dom springer iväg elr kör iväg med sin bil och de är väldigt tråkigt att dom inte har lärt sig vad fearp är gör de bara värre så jag vill gärna förbättra det för jag vill vara en del av att vara med och förbättra rpnivån på fivem servern

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? om jag vill bli helper så kan jag och staff teamet jobba hårt med att förbättra rpnivån på fivem servern och jag som rollspelar kriminell kommer se till att folk inte fearrpar för att detta kommer det alltid vara nån som gör och vi kommer kunna förbättra de här så inte många bryter mot reglerna

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? det är viktig att agera som profiessionellt för att visa gott föremömde om fivem servern och det är viktig att agera professioniellt för att visa att man är här för att hjälpa folk som behöver hjälp man kan agera professioniellt genom att skriva korrekta meningar

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Aktiv varje dag

Hur länge har du spelat på Unive? 26 juni 2023

Har du tidigare erfarenheter som staff? Nej

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell, Donation, Servervakt

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? nej

Senast ändrad:
+rep, skön och mogen grabb, kanske gjorde fel in the past men han har växt.

Sätter denna på ”inaktuell” då en rensning sker. Var vänlig och skicka in en ny staff ansökan.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka