Mokiw | Ansökan till Support [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

AiroOG

Icke Medlem
Meddelanden
225
Reaction score
8
Vad är ditt namn i verkligheten? airo

Vad heter du på discord?Ayye#1743

Ange ditt födelsedatum 5 December 2005

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Jag spelar mellan 09:00 (på morgonen så fort jag vaknar) till 00:00 (Spelar minst 9-11h om det är ingen skola, men minst 4-6 timmar som minst spelar jag)(helgerna från jag vaknar till sover, och några pauser där i mellan)
Brukar som sakt spendara mycket av min tid att rpa här.

Berätta om dig själv Jag heter Airo och gillar att sitta och spela på min fritid även att hänga med mina vänner. Jag är en person som är snabb lärd. Jag lär mig saker väldigt snabbt. utöver detta så kommer jag kommer från göteborg och har en syster. Jag bor hemma med mina föräldrar. Som intresse har jag att kommunicera med andra samt att förhandla med personer. Lägger nästan all min tid på servern, brukar som sagt med ägna min tid på denna server och kanske ibland ut med vännerna.

Vad skulle du göra om du blir staff? Jag skulle ta till mig från vad andra i support team och även dem högre upp säger till mig. När jag inte vet något så säger jag till och frågar dem som vet om detta. Jag skulle inte gå emot reglerna i denna servern. Jag skulle göra allt i min makt för att förbättra serverns RP samt att alla följer reglerna som man har lagt för denna servern
Till folk som bryter mot regler hade jag gett den straff som dem förtjänar gällande vilken regel dem har brutit. Hade det varit exempelvis en ny spelare i staden som inte vet om riktigt hur man spelar eller följa reglerna hade jag gett han 2-3 dagars bann. Jag försöker alltid prata med personen innan jag ger konsekvenser så hen lär sig av sina misstag och inte göra om det.
Jag skulle göra allt jag kan för att för att hjälpa servern på alla möjliga sätt och jag skulle gå på reports och och även hålla koll i discord servern och hjälpa folk som sitter och väntar på support. Jag skulle vara väldigt aktiv som staff och vara väldigt trevlig och snäll i alla ärenden. Jag skulle hjälpa alla i servern även om det är någon jag inte gillar eller någon som är otrevlig mot mig. Jag skulle aldrig vara otrevlig och jag skulle respektera beslut från högre staffs/andra mods. Jag kommer göra så mycket jag kan för att det ska bli bättre rp på servern och för att stoppa alla sorters regelbrott. Jag skulle hjälpa till där det behövs och även specca större scenarion eftersom det lätt kan bli fel och då kan jag ta det med dem som gjort fel efter scenariot. Jag skulle även hjälpt till med sånna småsaker som att någon har spawnat i öknen och behöver tpa t.ex. Jag skulle verkligen försökt att förbättra servern och göra den till en bättre plats och minska antalet spelare som bara är här för att förstöra och vara jobbiga mot andra! Jag skulle bara va en allmänt trevlig och bra staff.
Såklart kollar jag varannan 30 min i forumet kollar ban överklagan, här och där.
Så jag skulle vara så effektiv så möjligt på alla sätt, fast om jag inte är hemma, läsa ban överklagan sitta i support på mobilen mm.
Och Så har jag två skärmar också och medans jag tar ingame ärenden kan jag också då ta discord och kolla på formuet .

Hur länge har du spelat på Unive? Jag började ungefär 2020 06. Alltså förra året, Jag började när multistaden var typ nystartad och det var också min första rp server och har spenderat nästan all min fivem speltid på denna servern (936+ timmar)

Vad är det som får dig att vilja bli support på just Unive? Jag älskar hela detta community och är glad att jag får vara en del utav det. Det som får mig att vilja vara en del utav staff - teamet på UNRP är att att jag älskar att hjälpa folk som kanske har problem med något eller har bara någon enkel fråga. Jag som staff skulle bemöta alla individer med ett trevlig / proffessionelt bemötande och jag skulle respektera alla jag har kontakt med. jag skulle även alltid hålla koll på forumet, discord / ooc chatten / tickets / support och dms. Men mitt största fokus hade varit ingame på servern genom att specca olika scenarion / ta helps / reports. I denna server finns det massvis med trevliga människor och har njutit av varenda sekund sen jag joinade detta community med alla fantastiska spelare och människor.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? jag säga att jag är mogen och kan ta allt med en lugn ton och vara sansad om det blir bråk eller något annat. Sen har jag två skärmar vilket gör att jag kan ta 2 saker samtidigt, sen kommer jag inte bara vara inne på servern men även i forumet och kolla där på allt möjligt, Jag är sjukt aktiv på morgonen och på dagen, då jag ser att det inte är lika mycket supports på morgonen såsom på dagen. Jag tror verkligen att jag har det som krävs för att bli en del utav teamet.
Jag hade tagit hand om de flesta avstägningarna samt support ärendena på Unive Rp just för att detta är enormt roligt och något som Unive behöver.

(Jag skulle fokusera mest på ingame ärenden ta alla sorts reports jag får och försöka hjälpa dem på bästa sättet, skulle minskat min rp och satsat på att ta ingame ärenden.
Annars skulle jag ha discord uppe på min andra skärm och samt ta folk som sitter i väntar på support och hjälpa folk i discord. Samt så skulle jag kolla in på forumet /banöverklagan typ varje 20 min.
På så sätt skulle jag försöka vara så effektiv så möjlig.)

Har du några tidigare erfarenheter? Ja det har jag. Jag har tidigare varit "Mod" på gammla Unive (multistaden) Roleplay 1 gång . Det var under denna tid jag hade som roligast. Jag älskade att hjälpa spelarna med frågor / scenarion. Jag tycker även att staff - teamet är ett extremt trevligt gäng och har alltid ett bra bemötande. Under min tid som "Mod" spenderade jag mycket tid framför skärmen för att hjälpa spelarna och servern i en utveckling framåt. Samt så vet jag hur jag hanterar dem flesta situationerna med hjälp av min gamla kunskaper som mod här.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? /car [modell] = spawnar in en bil
/sqlban [id] [tid] [Anledning] Stänger av en spelare.
/sqlunban [Hex - id] = unbannar person
/setjob [Id] [Jobbnamn] [rank] = ger ett jobb till en person
/giveitem [Id] [föremål] [hur många] =ger en person ett föremål
/giveweapon [ID] [vapen] [Ammo] = ger en person ett vapen
/kick [id] [anledning] = kickar en person
/dv = Delete vehicle = tar bort ett fordon
/revive [ID] = Återupplivar en person
/goto [ID] = Tp till en person
/bring [Id] = Tp en person till dig
/noclip = går in i noclip
/spec = speccar personer
/Tpm = tp dig till din marker
/freeze [ID] = Fryser en spelare
/sqlbanoffline = Stänger av en spelare medans hen är utloggad.
/slay [ID] = Dödar en spelare
/car [Modell] = Spawnar in en bil
Osv

Vet hur alla kommandon fungerar och det viktigaste enligt mig är att jag vet hur jag ska hantera dem flesta situationerna. (först så försöker jag lösa det själv, om jag är osäker så frågar jag någon hög uppsatt att hjälpa mig.)
Samt så är jag mogen och respekterar alla och bemöter alla på ett mogen sätt.

Skulle du säga att du har lätt att lära dig saker och vidare anpassa dig utifrån system? Yes, Har väldigt lättt att lära mig saker, och då jag har tidigare kunskaper bli det nog mycket lättare för mig :)

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir support är du beredd att sluta spela där då? Spelar inte på någon annan fivem server.

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Inget särskilt förutom att jag ber om ursäkt för minna misstag jag gjort som staff tidigare. Finns inget jag kan göra åt det i nuläget, Kan bara ta lärdom av mina misstag och förbättra mig. Skulle även vara otroligt tacksam ifall man fick en extra chans inom staff - teamet på Unive och få vara med i utvecklingen av servern.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka