Accepterad mohammed.ali | Ban Överklagan [Leon]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

mohammed.ali

Medlem
Meddelanden
21
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://store.steampowered.com/account/authorizeddevices

Ditt Hex-ID: 11000015f76b079

Vad är din discord tagg? emilboo09

Vem var det som bannade dig? leonvonadelkvist

Bild på banmeddelande: MedalTVGrandTheftAutoVFiveM20260301202131179.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag va kvar på platsen efter jag hade dödat nån.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och några från min allians va vid plocket och snackade med en grabb, sen blev en av våra skjutna bakifrån, jag och en annan valde att följa efter honom, vi kommer ikapp och frågar varför han sköt, lite senare fortsätter han att köra, svänger sedan in på en sand väg och får spin, jag ser då mitt tillfälle att hoppa ut och skjuta hans däck, rekylen på vapnet gjorde så att jag fick hans däck men sen fick han i bakhuvudet också, detta ser staffsen sen i suppport att det inte va med meningen, men efter jag hade dödat honom hoppar jag sedan in i bilen igen, men får snabbt en tagg av en staff, jag går då in på discord omedvetandes om att föraren i bilen väljer att inte köra från platsen, jag sitter inne på discord lite och skulle läsa det staffen skrev, då när han skrev kom support väljer jag att stänga av fivem och hoppa supp, jag fick då varning och ban i 3 dar för att jag var kvar på platsen när jag inte ens va medveten om att föraren i bilen stannade och börja snacka med andra

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker då eftersom jag inte hade koll på att vi stannade att jag inte borde få ban för att vi stannade, då de inte ens va jag som körde bilen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag blev bannad för jätte länge sen för fear rp de va när jag var ny på unive och ny inom krim, jag plockade upp en gärningsman när polisen riktade på mig, jag sprang iväg ändå. jag lärde mig då lite mer om fear rp

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat släppa kroppen och göra som polisen sa.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja, jag kommer vara mer på föraren att köra från platsen direkt

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka