Nekad Leon | Beslut Överklagan [Berra1213]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Leon

Medlem
Meddelanden
87
Reaction score
3
Ditt discord namn: Leon KV

Ditt Hex-ID: 110000140be8421

Vad för typ av beslut gäller det? 9 dagar ban och 1 krimvarning

Vem/vilka tog beslutet? Berra1213

Varför tror du själv att beslutet togs? Jag hoppade ut ganska långt ifrån sandypolisstationen och avlåssade skott på föraren då jag inte visste om jag var underbemmanad däcken gick inte att se då bilen är extremt låg men fick ban för att jag sköt i aktivskottlosning och nära en polisstation. Brist på social rp va det inte heller då dom började skottlosningen mot mig och mina vänner i skite för att döda oss. Sedan kommer det en kille och plockar upp dom döda i skottlosningen och jag jagar, kör i kapp och dödar då han däck var helt omöjliga att skjuta.

Hur är beslutet felaktigt? För att min ban är: Går för huvud efter att ha börjat jaga etfer en pågående skottlosning och skjuter precis vid polistsattion.. Vilket jag inte håller med om alls då berra själv säger att det är en aktiv skottlosning och sen nära stationen var jag knappast ens och jag åkte iväg 2 sekunder efter skotten las mot bilen. Sedan klippet som skickades in är helt tyst från hans sida, eller hans mick är avstängd för att man inte ska kunna höra meta på klippsen eller liknande för ett klipp ska va giltigt så ska man höra båda parter. Så bannen är felaktig då han inte följer kriterier som krävs för att klippet ska va giltigt.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: https://medal.tv/games/gta-v/clips/mjIIpESfFK7AMleFq?invite=cr-MSxBclYsMTI4MzIxNTUx&v=30 här dom sköt först

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Senast ändrad:
klippet går att hitta genom att kopiera länken på google

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka