Nekad mohamedtaha | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

mohamedtaha

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Länk till din steam profil: Https://steamcommunity.com/profiles/76561199654756911/

Ditt Hex-ID: 76561199654756911 (Dec) 110000164ffe22f (Hex)

Vad är din discord tagg? mououad1212_98123

Vem var det som bannade dig? Anticheat

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: IMG_4243.jpeg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag Vet faktiskt inte varför jag blev bannad för jag vet inte vad jag har gjort.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Asså igår på natten spelade jag lite själv jag gick runt lite o jag var glad för jag hade precis blivit medlem men andra dagen på morgonen klockan 5 öppnar jag unive så jag kan spela så ser jag plötsligt att jag har blivit bannad permanent!! Jag blev chockad och lite arg för jag har skickad ansökan till min medlemskap mer än 5 gånger och till sist blir jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag Vet inte varför jag blev bannad och jag tror du var en misstag hoppas jag för jag vet själv att jag inte har gjort något.!!

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har aldrig blivit bannad för jag kan alla servernas regler och jag har inte gjort något olagligt i spelet.?

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag har inte gjort något. Jag vill se misstaget som jag har gjort så jag kan förklara för jag har gjort det.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja och nej. Ja för om jag har gjort något fel så förtjänar o bli bannad och att lära mig att det var något fel jag gjorde men jag har inte gjort något så jag kan inte bli bannad från ingenstans

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja. Tack !

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka