Accepterad clappish | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

clappish

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199525514054/

Ditt Hex-ID: steam:11000015d4bcb46

Vad är din discord tagg? axe_clapsi

Vem var det som bannade dig? LUDDE

Var är du bannad? Discord servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-02-03 202028.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag har ingen aning om varför LUDDE valde att banna mig, har inget minne att jag inte har gjort något och jag har 0 bans ingame. Jag har bara blivit bannad utan att jag vet vad jag gjort.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag testade att gå in på Unive och spelade lite och sen skulle jag joina eran discord server och då står det att jag var bannad. Jag kollade upp med en staff och LUDDE hade tydligen bannat mig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag anser att denna ban är felaktig då jag inte ens vet vad jag har gjort. Jag vet liksom inte vad jag har gjort så jag tycker att jag borde få en unban.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har aldrig blivit bannad ingame.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inget, jag vet inte vad jag har gjort ens så har inte kunnat göra något annorlunda.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Nej, vet inte vad jag har gjort.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka