Accepterad mohamedtaha | Ban Överklagan [OLOF]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

mohamedtaha

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Länk till din steam profil: Https://steamcommunity.com/profiles/76561199654756911/

Ditt Hex-ID: 76561199654756911 (Dec) 110000164ffe22f (Hex)

Vad är din discord tagg? mououad1212_98123

Vem var det som bannade dig? Anticheat

Bild på banmeddelande: Capture001.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vet faktiskt inte. Jag har inte gjort något olagligt. Jag tror dom kanske råka bannad mig för jag vet själv att jag inte har gjort något fel.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag körde runt i min bil sedan blev jag skadad så körde jag till sjukhuset och sen satte jag mig ner i sängen sen från ingenstans blir jag utslängd från spelet sen stog dett att jag har blivit bannad permanent!!!!!

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej! Jag tror det var felaktig ban för jag vet själv att jag inte har gjort något fel för jag följer servernas regler och inte gör något dumt

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har aldrig blivit bannad på nån spel för jag följer alla regler Och speciellt unive för den är min favorit server.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja kanske. sköta mig bättre. jag behöver en anledning på varför jag har blivit bannad.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja. det har bara blivit tråkigt för mig för jag kunde inte spela unive på länge och jag hoppas jag blir unbannad så fort så möjligt. Jag länktar tills jag spelar asså!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja. Tack Mvh från Mohamedtaha

Flyttar över denna till permanent avstängning.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka