Dubbelpost Moezz | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Moezz

Icke Medlem
Meddelanden
1,704
Reaction score
1,719
Vad är ditt namn i verkligheten? Moezz

Ditt discordnamn: Moezz#0592

Ange ditt födelsedatum 15 September 2008

Varför ska just du bli staff? Jag vill hjälpa Unive. Jag vill försöka göra servern till en bättre plats. Jag tyckte att jag gjorde ett ganska bra jobb och om jag skulle ha fortsätt så skulle jag ha kommit långt. Just Nu så finns de staff som ej tar support samt report och de tycker jag är ganska dåligt och de kommer jag ändra på vilket jag tyckte jag gjorde. Jag tycker att det är viktigt den här servern körs med bra spelare samt spelare som kan Rpa på ett bra sätt. Jag är även bra på att läsa av människor och veta vad de brinner för i Unive samt vad de inte brinner för. Jag vill hjälpa spelare att uppnå sina mål i Unive Roleplay. Jag vet när det är lämpligt att banna någon. Jag skulle kunna göra skillnad hos er genom att hjälpa er på ett bra sätt samt alla spelare på Unive. Detta är något jag brinner för samt jag älskar att träffa nya personer och lära känna de och att få en server att växa. Vilket Unive kommer göra. Jag kommer vara aktiv jättemycket eftersom jag har mycke fritid och vill verkligen att denna servern ska växa till Fivems största server vilket jag vet att den ska göra. De kraven jag anser en medlem ska ha i unive är att man borde kunna alla regler inte lalla, förstör inte andras upplevelse på Unive för det finns många människor som verkligen vill rpa på högsta möjliga nivå utan att någon ska hålla på och förstöra för personen. Men även att föregå med gott exempel för dom nyare Rparna så dom lär sig och kan utveckla sin Rp nivå. Jag tycker att det finns många lallare i servern vilket är dåligt jag säger inte att man aldrig ska lalla men inte konstant bara då och då. Jag tycker att man måste kunna alla grundregler och sätta upp bra och rimliga mål för sin RP och inte bryta mot reglerna. man ska även kunna fatta bra beslut och bete sig bra och inte störa andra, speciellt i ett scenarion och om man inte gör det så måste man ta åtgärder. Vilket jag inte vill eftersom jag vill ge alla en chans inom Rp och inom Unive. Om man gör ett misstag så ska man lära sig av misstaget och verkligen inte göra om det. Jag tycker att man ska ta lärdom av andra spelare samt hur de rpar för då kan man använda det i sin egen rpa. Man ska vara bra på att ta kritik. Jag har också mycket erfarenhet och kunskap eftersom jag har varit medlem på Unive servern i 5 månader, vilket betyder att jag kan reglerna väl och kan förklara dem för folk som inte förstår ännu. 💯

Hur kommer jag utveckla RP i Unive. Jo de är så här att jag vill få kriminella att inte vara rädda för att göra så stora scenarion. De ändå man behöver tänka på är att inte gör fel så länge man inte gör ett fel som är ett regelbrott så får man ej konsekvenser. De finns många som är rädda för att göra scenarion vilket är fel. De scenarion jag vill ha är stora mer utvecklat i /me samt mer välplanerade samt för de som ej är kriminella så kommer jag utvecklad rpen gällade jobb

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag?

När Sommar lovet är slut
Måndag 14:00 - 21:00
Tisdag 15:00 - 21:00
Onsdag 15:20 - 22:00
Torsdag 15:00 - 21:00
Fredag 14:00- 03:00
Lördag 12:00 - 02:00
Söndag 10:00 - 12:00

Under alla lov
Måndag 13:00 - 03:00
Tisdag 13:00 - 03:00
Onsdag 13:00 - 04:00
Torsdag 13:00 - 03:00
Fredag 13:00 - 04:00
Lördag 13:00 - 03:00
Söndag 12:00 - 03:00
Detta kan bli lite annorlunda pga familj och vänner samt på lov så kommer jag vara så aktiv som jag kan och då snackar vi länge på loven.

Hur länge har du spelat på Unive?
6 månader i början på året. 2022 (11 Februari) Just nu har jag 1500 timmar på Fivem vilket är unive eftersom unive är min första Rp server samt första fivem server som jag börja på.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Jag har varit staff förut och att jag gjorde ett ganska bra jobb och om jag skulle ha fortsätt så skulle jag ha kommit långt. Jag har även en jätte bra ton i alla möjliga lägen. Jag är samarbetas villig samt har ett ganska snabb tänkande sinne så i stressiga situationer så vet jag vad jag ska göra och hur man strikturer saker känner jag själv och jag är bra på att hantera stress. De här är de staff kommandon jag kan.

Servervakt kommandon
/who id

/svban id anledning (en sv kan bara banna i en timme)

/kick id anledning

/toggleid (gör så man kan se allas id inagme)

/clearchatforall (Man rensar chatten för alla)

/dv (tar bort bilen som är bredvid än)

/sv (Man skriver i servervakt chatten)

Staff kommandon
/spec id (Spectetar personen)

/freeze id (fryser person)

/unfreeze id (gör så att personen man freeza kan röra sig igen)

/dv (tar bort bilen som är bredvid än)

/revive id (revivear personen)

/skin id (Ger personen skin så hen kan förbättra sin karaktär )

/togglename (ser allas namn)

/specoff (du slutar att speca någon)

/noclip (Gör så att du kan flyga runt och va osynlig)

/setjob (Id) (jobb) (rank)

/kick id anledning

/addkey (Nyckelns namn)

/sc (skriver i staff chaten)

/togglename (man ser allas steamnamn)

/ban (id/Hex) (dag) (anledning)

/unban (hexid eller id ingame) (man unbannar folk om dem till exempel gjort en banöverklagan)

/banhistory (hexid eller id ingame) (ser man om personen har några tidigare banns)

/tpm (man hamnar där man har lagt en GPS på kartan)

/goto (Id) (man bringar en person till en själv)

/ooc (text)
Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Jobb, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej jag kan jobba inom alla möjliga områden men helst Rp, Support, Jobb samt Donation.

Support Ansvarig
Jag skulle vilja jobba som support ansvarig eftersom jag är en
person som alltid håller en trevlig ton alla möjliga lägen samt
kan sätta ner foten om det skulle förekomma att man måste
göra de. positiva saker med mig är att jag är ganska stresstålig
och jag är bra på att samarbeta. Jag har lätt att samarbeta med
de flesta som kan samarbeta med mig. Jag tycker att man ska lära sig av sitt misstag och verkligen ta åt sig åt bannen så man ej går om de igen.

RP Ansvarig
Som Rp Ansvarig har man uppgift att ta hand om alla som rpar på
servern samt ta hand om servern vilket jag kommer göra jag vet när
de är lämpligt att banna någon om det skulle förekomma att man ska
ta åtgärder på personen vilket jag inte vill göra me om man ej kan bete sig i
servern så måste man ta konsekvenser

Donation Ansvarig
När man är Donation Ansvarig så tar får man ta hand om alla donationer som
kommer in till servern. Jag har inga problem att ta smällar när saker går fel.
Jag är även en jätte engagemang person samt är mogen och serös. Jag är ganska
stresstålig och jag är bra på att samarbeta. Jag har lätt att samarbeta med de flesta
som kan samarbeta med mig. Jag är även jätte aktiv samt går rak på sak när jag vill något.

Bemötande
Jag kommer alltid bemöta folk med respekt samt hålla en trevlig ton i alla möjliga lägen. Jag gillar att träffa nya människor som jag kan lära känna så med andra ord så är jag en social person.

Nya Människor
jag är en sån person som alltid vill träffa nya människor samt lära känna så
många som möjligt, Om jag bli Staff igen så kommer jag försöka fokusera
mest på alla report som kommer in samt /help och lite senare under dagen
när de bli lite lugnare så kan jag ta support om de förekommer att jag bli support ansvarig

Senast ändrad:
+rep Ser ut som en bra välutvecklad staff ansökan! Jag vet själv att han är väldigt mogen och seriös och skulle passa in som staff perfekt.

+rep han var bra som helper innan och vill gärna se han som helper igen eller något sånt
Med vänliga hälsningar Linus Lekland
Linus Lekland#7244

Roller.
Medlem🎫

Jobb.
NV Securitas Väktare🚨
Ex Undersköterska
Ex Rekryterare RTJ
Ex Rekryterare SJV
Ex Inquisitor P-A
Ex Marja-lisa Anställd
Ex Saras bil och mc P,anställd
Ex Falck P-A
Ex Vianor p,anställd

Top Page Mobile_0DEMJC_A.jpg

+rep när han var staff innan gjorde han ju mer som mod än bara helper, känner att du kommer bli höjd väldigt fort

Vad är ditt namn i verkligheten? Moezz

Ditt discordnamn: Moezz#0592

Ange ditt födelsedatum 15 September 2008

Varför ska just du bli staff? Det som får mig att ansöka till Staff IGEN är just för att hjälpa Unive. Jag tyckte att jag gjorde ett ganska bra jobb oc om jag skulle ha fortsätt så skulle jag ha kommit långt. Jag tycker att det är viktigt den här servern körs med bra spelare samt spelare som kan Rpa på ett bra sätt. Jag är även bra på att läsa av människor och veta vad de brinner för i Unive samt vad de inte brinner för. Jag vill hjälpa spelare att uppnå sina mål i Unive Roleplay. Jag vet när det är lämpligt att banna någon. Jag skulle kunna göra skillnad hos er genom att hjälpa er på ett bra sätt samt alla spelare på Unive. Detta är något jag brinner för samt jag älskar att träffa nya personer och lära känna de och att få en server att växa. Vilket Unive kommer göra. Jag kommer vara aktiv jättemycket eftersom jag har mycke fritid och vill verkligen att denna servern ska växa till Fivems största server vilket jag vet att den ska göra. De kraven jag anser en medlem ska ha i unive är att man borde kunna alla regler inte lalla, förstör inte andras upplevelse på Unive för det finns många människor som verkligen vill rpa på högsta möjliga nivå utan att någon ska hålla på och förstöra för personen. Dem ska vara trevliga samt ha ett bra humör. Men även att föregå med gott exempel för dom nyare Rparna så dom lär sig och kan utveckla sin Rp nivå. Jag tycker att det finns många lallare i servern vilket är dåligt jag säger inte att man aldrig ska lalla men inte konstant bara då och då. Jag tycker att man måste kunna alla grundregler och sätta upp bra och rimliga mål för sin RP och inte bryta mot reglerna. man ska även kunna fatta bra beslut och bete sig bra och inte störa andra, speciellt i ett scenarion och om man inte gör det så måste man ta åtgärder. Vilket jag inte vill eftersom jag vill ge alla en chans inom Rp och inom Unive. Om man gör ett misstag så ska man lära sig av misstaget och verkligen inte göra om det. Jag tycker att man ska ta lärodom av andra spelare samt hur de rpar för då kan man använda det i sin egen rpa. Man ska vara bra på att ta kritik. Jag har också mycket erfarenhet och kunskap eftersom jag har varit medlem på Unive servern i 5 månader, vilket betyder att jag kan reglerna väl och kan förklara dem för folk som inte förstår ännu.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Måndag 13:00 - 21:00
Tisdag 15:00 - 21:00
Onsdag 15:20 - 22:00
Torsdag 15:40 - 21:00
Fredag 13:50- 03:00
Lördag 12:00 - 02:00
Söndag 10:00 - 20:00
Detta kan bli lite annorlunda pga familj och vänner samt på lov så kommer jag vara så aktiv som jag kan och då snackar vi länge på loven.

Hur länge har du spelat på Unive? i nästan 5 månader i början på året. 2022 (6 Februari)

Har du tidigare erfarenheter som staff? Jag har varit staff förut och att jag gjorde ett ganska bra jobb och om jag skulle ha fortsätt så skulle jag ha kommit långt. Jag har även en jätte bra ton i alla möjliga lägen. Jag är samarbetas villig samt har ett ganska snabb tänkande sinne så i stressiga situationer så vet jag vad jag ska göra och hur man strikturer saker känner jag själv och jag är bra på att hantera stress De här är de staff kommandon jag kan

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Jobb, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej jag kan jobba inom alla möjliga områden

Support ansvarig
Jag skulle vilja jobba som support ansvarig eftersom jag är en
person som alltid håller en trevlig ton alla möjliga lägen samt
kan sätta ner foten om det skulle förekomma att man måste
göra de. positiva saker med mig är att jag är ganska stresstålig
och jag är bra på att samarbeta. Jag har lätt att samarbeta med
de flesta som kan samarbeta med mig. Jag tycker att man ska lära sig av sitt misstag och verkligen ta åt sig åt bannen så man ej går om de igen.

RP Ansvarig
Som Rp Ansvarig har man uppgift att ta hand om alla som rpar på
servern samt ta hand om servern vilket jag kommer göra jag vet när
de är lämpligt att banna någon om det skulle förekomma att man ska
ta åtgärder på personen vilket jag inte vill göra me om man ej kan bete sig i
servern så måste man ta konsekvenser

Donation Ansvarig
När man är Donation Ansvarig så tar får man ta hand om alla donationer som
kommer in till servern. Jag har inga problem att ta smällar när saker går fel.
Jag är även en jätte engagemang person samt är mogen och serös. Jag är ganska
stresstålig och jag är bra på att samarbeta. Jag har lätt att samarbeta med de flesta
som kan samarbeta med mig. Jag är även jätte aktiv samt går rak på sak när jag vill något.

Bemötande
Jag kommer alltid bemöta folk med respekt samt hålla en trevlig ton i alla möjliga lägen. Jag gillar att träffa nya människor som jag kan lära känna så med andra ord så är jag en social person.
+rep Välutvecklad ansökan, han visar att han är redo och kababel till och vara staff. Mer av sånt här behöver vi!

+rep moezz du skulle passa så bra i staff teamet
Med vänliga hälsningar Linus Lekland
Linus Lekland#7244

Roller.
Medlem🎫
Helper

Jobb.
NV Securitas Ordningsvakt🚨
Ex Undersköterska
Ex Rekryterare RTJ
Ex Rekryterare SJV
Ex Inquisitor P-A
Ex Marja-lisa Anställd
Ex Saras bil och mc P,anställd
Ex Falck P-A
Ex Vianor p,anställd

hejj.jpg

+Rep, tror du kan ta på dig detta Ansvar igen med tanke på att du skötte det bra förra gången. Lycka till!

Tillbaka