Nekad ModdeW | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ModdeW

Icke Medlem
Meddelanden
108
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/moddemoddemodde/

Ditt Hex-ID: steam:110000140cd2a0a

Vad är din discord tagg? .modde

Vem var det som bannade dig? philip320

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: ban2.pngban.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Anledningen till att Staff valde att banna mig är att jag använde silent aim, vilket är emot reglerna.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag spelade unive och var påväg till sjukhuset efter en skottlossning sedan blev jag kickad av philip320 och ban från discord och allting.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att bannen var rättvis. Jag visste att jag bröt mot reglerna genom att använda fusk, och det finns ingen ursäkt för det. Jag var fullt medveten om konsekvenserna när jag valde att fuska, och staff gjorde rätt i att banna mig. Jag tar fullt ansvar för mitt misstag och inser att det var ett felaktigt beslut att fuska.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja, jag har blivit bannad ungefär tre gånger tidigare. Av de gångerna var bara en ban riktigt allvarlig, och det var när jag hade ett vapen som jag inte borde ha haft som en icke-kriminell karaktär. De andra gångerna var mindre incidenter, men jag har definitivt lärt mig mycket av dem och förstår nu vikten av att följa reglerna.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Först och främst borde jag aldrig ha använt fusk på servern. Jag borde ha följt reglerna från början och spelat rättvist, precis som alla andra. Jag visste att fusk var emot reglerna, men valde ändå att göra det, vilket var ett stort misstag. Om jag hade tänkt på konsekvenserna innan, hade jag insett att det skulle skada både mig och andra spelare. Fusk förstör upplevelsen för alla, och jag borde ha respekterat både spelet och communityn mer.

Jag borde ha valt att njuta av spelet utan att ta genvägar eller försöka vinna på orättvisa sätt. Att spela rättvist och följa reglerna gör spelet roligare och mer givande i längden. Om jag hade gjort det från början, hade jag undvikit bannen och bidragit till en bättre spelupplevelse för alla.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att fusk aldrig leder till något positivt. Det förstör inte bara för mig själv, utan även för andra spelare. Det gör spelet tråkigare och orättvist, vilket förstör hela poängen med att spela. Jag inser nu att reglerna finns av en anledning – för att skapa rättvisa och balans i spelet. Att bryta mot dem leder bara till konsekvenser, som jag nu har upplevt.

Jag har lärt mig att ärlighet och respekt för reglerna är det viktigaste när man spelar. Jag vill spela rättvist och bidra till en positiv upplevelse för alla på servern. Jag kommer aldrig att fuska igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka