Nekad ModdeW | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ModdeW

Icke Medlem
Meddelanden
108
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/moddemoddemodde/

Ditt Hex-ID: steam:110000140cd2a0a

Vad är din discord tagg? .modde

Vem var det som bannade dig? philip320

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: banklak.pngban2.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Ni bannade mig för att jag använde fusk på servern, och jag förstår att det var ett stort misstag från min sida. Jag använde fusk, och jag vet att det var emot reglerna. Det var inte rättvist mot de andra spelarna, och jag förstår att ni inte kan tillåta sånt på en server som Unive, där alla ska spela på lika villkor. Ni tog rätt beslut, och jag förtjänade att bli bannad. Jag vill verkligen säga att jag ångrar mig. Unive är så himla bra, och jag respekterar verkligen allt jobb som philip320 och resten av staff-teamet gör för att hålla servern rättvis och rolig för alla. Det var ett misstag av mig att fuska, och jag vill visa att jag kan spela på rätt sätt och respektera de regler ni har satt upp.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag spelade unive och var påväg till sjukhuset sedan blev jag kickad av philip320 och fick ban från discord och fivem.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var absolut inte en felaktig ban. Jag gjorde fel och visste om det hela tiden. När jag valde att använda fusk var jag fullt medveten om att det gick emot reglerna, och jag visste att det skulle leda till konsekvenser om jag blev upptäckt. Jag förtjänade bannen helt och hållet och ser nu att jag måste ta ansvar för mitt eget agerande. Staffen gjorde rätt i att banna mig, och det är ingen annan än jag själv som bär ansvaret för vad som hände. Jag förtjänade konsekvenserna, och jag inser nu hur viktigt det är att följa reglerna från början.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja, jag har blivit bannad några gånger tidigare, men de tidigare gångerna har inte varit lika allvarliga som denna. Jag har spelat på Unive sedan 2022 och har under den tiden fått ungefär 4 bans, men alla har varit för mindre saker. Jag har lärt mig mycket från de tidigare bansen och försökt att förbättra mig varje gång. Men den här gången är annorlunda och mycket mer allvarlig eftersom fusk är ett stort problem. Jag inser nu att varje regel finns av en anledning och att alla mina tidigare bans har varit lärorika steg för mig. Jag vill verkligen göra rätt framöver och visa att jag kan vara en positiv del av Unive communityn.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag kunde ha gjort annorlunda är att jag aldrig borde ha fuskat alls. Jag borde ha respekterat reglerna från början och förstått att de finns för att skydda hela communityn och göra spelet rättvist för alla. Istället för att fuska borde jag ha spelat ärligt och haft kul med alla andra utan att ta några genvägar. Jag ser nu att fusk bara leder till problem, och jag borde ha tänkt på konsekvenserna innan jag valde att göra något så dumt. Om jag hade spelat rättvist från början, hade jag fortfarande kunnat vara en del av Unive idag. Jag ångrar verkligen att jag valde en genväg som bara skadade mig själv och andra.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har lärt mig otroligt mycket efter bannen. Jag inser nu hur viktigt det är att följa reglerna och att alltid spela ärligt. Jag vill verkligen be om förlåtelse för att jag gick emot reglerna och hoppas att ni kan ge mig en chans att visa att jag har förändrats.

om jag får chansen att komma tillbaka, så kommer jag att spela helt enligt reglerna och visa respekt för både staff och andra spelare. Unive har varit väldigt kul server att spela på sedan 2022, och det är verkligen något speciellt. Jag vill bara säga att jag är ledsen för det jag gjorde, och jag hoppas att jag får en möjlighet att vara en positiv spelare på servern igen. Tack för att ni läste, och jag hoppas verkligen på en ny chans att visa att jag har lärt mig av mitt misstag.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka