Nekad ModdeW | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ModdeW

Icke Medlem
Meddelanden
108
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/moddemoddemodde/

Ditt Hex-ID: steam:110000140cd2a0a

Vad är din discord tagg? .modde

Vem var det som bannade dig? philip320

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: ban2.pngban.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Anledningen till att Staff valde att banna mig är att jag använde fusk, vilket är emot reglerna.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag spelade unive och var påväg till sjukhuset efter en skottlossning sedan blev jag kickad av philip320 och ban från discord och allting.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Bannen var rättvis. Jag visste att jag bröt mot reglerna genom att använda fusk, och det finns ingen ursäkt för det. Jag var fullt medveten om konsekvenserna när jag valde att fuska, och staff gjorde rätt i att banna mig. Jag tar fullt ansvar för mitt misstag och inser att det var ett felaktigt beslut att fuska.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja, jag har blivit bannad tidigare. Bara en av de gångerna var riktigt allvarlig, när jag hade ett vapen som jag inte borde ha haft som icke-kriminell. De andra gångerna var mindre händelser, men jag har reflekterat över alla mina tidigare felsteg och lärt mig av dem.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det största misstaget jag gjorde var att använda fusk överhuvudtaget. Jag visste att det bröt mot serverns regler och jag borde aldrig ha gjort det. Istället för att fuska borde jag ha valt att spela rättvist och respekterat spelets regler från första början. Fusk förstör för alla både för mig och för de andra spelarna och jag borde ha förstått det bättre. Jag borde ha följt reglerna och njutit av spelet utan att ta till fusk. Att fuska var en genväg som bara ledde till problem, och om jag hade tänkt längre, hade jag insett att det bara skadade min egen och andras upplevelse.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig hur fel det är att fuska. Reglerna finns för att skapa en rättvis miljö för alla, och att bryta dem leder bara till negativa konsekvenser. Fusket gjorde inte bara spelet orättvist, det förstörde också för andra spelare och mig själv. Jag har lärt mig vikten av att följa reglerna och spela ärligt. Jag vill framöver spela på ett sätt som respekterar både reglerna och de andra spelarna, och jag lovar att inte göra samma misstag igen. Min förhoppning är att jag kan bidra till en positiv upplevelse på servern framöver.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

En ny chans skulle verkligen uppskattas, jag gjorde fel och har lärt mig från mina misstag.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka