Accepterad Moani | Ban överklagan [San]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Moani

Icke Medlem
Meddelanden
81
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199151755886/

Ditt Hex-ID: 11000014704b26e

Vad är din discord tagg? Moani#7937

Vem var det som bannade dig? CrustLux

Hur lång tid var din ban? 2 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? VDM

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vet ej riktigt men de ser ut som VDM om man ej vet de grundläggande bakom allt. Och sen så ser det ut som vdm när väl gubben buggar och dsyncar lite.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände var att jag stog uppe vid vingården hade precis hoppat in i en bil. Och skulle köra iväg. När jag kör iväg så sa någon att Ssadsa var uppe vid oss i den lila bilen. Han och jag har haft konflikter sen innan. Som lite "hämnd" så kör jag in i hans bil så den går paj inget mer med det. Sen springer föraren i den lila bilen framför bilen men det ser ut som väldigt mycket dsync ut för han flyger över bilen väldigt snabbt sen ställer han sig upp snabbt så de var någon typ av lagg eller dsync. För mig så såg körde jag ej på han. Men sen när jag skulle baka och ställa in bilen igen så springer han bakom och så blir han påkörd. det var ej meningen då han springer bakom bilen. DÅ anser jag detta som ej vdm. Då jag ej kan rå för att han springer bakom bilen. Men som sagt detta kommer inte hända någon mer gång. Kommer inte bli bannad fler gånger.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja det var en felaktig ban då det ej var med meningen att köra på han just. Men jag skulle kunna låta bli att köra på deras bil. Men de är ju rp vi spelar och de var ett typ av rp scenario då vi har haft lite agg emot varandra och de var ett bra tillfälle att ge tillbaka. Med att köra in i hans bil.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja jag hat blivit banna så många gånger så det är pinsamt men jag har varit på servern väldigt länge och jag var icke medlem ett bra tag då jag ej visste vad rp är och jag gjorde allt möjligt. Men nu vet jag vad det är och rpar med reglerna. Jag fick inte en ända ban på ca 7 månader förut häller.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Nja inte direkt men låtit han vara men jag kunde ej rå för att han springer bakom bilen och dsyncar. Men när jag kör in i deras bil skulle jag kunna undvika men det stryper rpn lite. Då det var ett typ av scenario. Men ja jag skulle absolut kunna undvika att ej göra det.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, Jag vill även säga att detta kommer vara min sista ban. Och något av detta ej kommer att ske igen. Inte under några omständigheter.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? jadå

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka