Accepterad DanmarkHatare | Ban Överklagan [Hapyxz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

DanmarkHatare

Medlem
Meddelanden
66
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/276561198836533541/

Ditt Hex-ID: steam:1100001343ac925

Vad är din discord tagg? danmarkhatare

Vem var det som bannade dig? hapyxz

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-02-09 130503.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? ja för jag och 3 andra hoppade ut och in ur bilen och sköt mot en bil

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi körde i gs och såg bossen i en av gängen vi hade krig meds bil som hade skjutit mot oss innan under dagen då valde vi att åka fram till han och snacka och de ledde till att han åkte där ifrån, då började vi jaga han och ungefär 7 min efter kanske när han bara körde runt och runt nere vid hamnen området så valde jag att hoppa ut och skjuta mot hans bil för att skjuta något däck eller han. men jag prickade ej han så jag hoppade in i bilen igen och då valde han som körde att fortsätta köra efter han och då hoppade föraren ut och sköt skott, sen fortsate han köra efter och då under det läget att jag glömt bort att man ej fick göra så så jag hoppade ut och sköt skott ytlligeare en gång till

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var jag som gjorde fel i det läget så det är ej felaktigt

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad för fear för ett tag sen och jag har lyckats ta lärdom från bannen för det har ej sket igen jag lärde mig att värna för mitt liv

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat ej hoppa ut 2 gånger och skjuta mot han men han som körde fortsatte ju köra efter men jag ångrar förstås att jag hoppa ut och sköt men inget jag kan göra åt nu

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag kommer inte göra om det och ja jag har lärt mig att inte hoppa ut och bara skjuta när vi jagar han utan ha social rp när vi jagar

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka