Nekad mm𝙈𝙞𝙡𝙡𝙚. | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [Hannes_]

VĂ€lkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning pÄ GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
22
Reaction score
0
Vad Àr ditt namn i verkligheten? Milo

Vad heter du pĂ„ discord? 𝙈𝙞𝙡𝙡𝙚#8117

Ange ditt födelsedatum 15 Juli 2008

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag har varit medlems-ansvarig pÄ en server som heter ortenwave och det var roligt som bara den, jag Àr en person som gillar att göra folk glada och hjÀlpa folk in pÄ servern, jag vill ocksÄ lÀra folk att man mÄste kunna nÄgot för att det ska bli nÄgot av det hela.

Varför ska vi vÀlja dig som Medlemskap Ansvarig? Jag Àr en trevlig person gillar att sprida glÀdje till omgivningen och vet vad jag hÄller pÄ med, tar situationer lugnt och samsat, ni borde ta in mig dÄ jag har vÀldigt bra erfarnhet inom detta och jag vet vad jag hÄller pÄ med. Jag Àr en strÀng men ÀndÄ snÀll person som bara vill folks bÀsta.

Hur tycker du att man ska bemöta andra mÀnniskor? Man ska bemöta folk genom ett snÀllt och lungt ``hej```och man ska vara lugn att inte prata i mun pÄ varandra man ska frÄga om dom har haft en bra dag och vad dom har gjort m.m. sÄ att man Àr sÄ snÀll som möjligt.

Hur skulle du vilja pÄverkan betydelsen med att vara Medlem pÄ Unive? Jag skulle sÀga att man fÄr mer saker att göra som medlem m.m. Om jag förstÄr frÄgan rÀtt.

Vilka krav anser du att de som Àr Medlem pÄ Unive ska ha? Man ska va snÀll, strÀng, hÄrd ,trevlig, hjÀlpsam, omtÀnksam, glÀdjespridare och lugn av sig

Vad för ansvar kÀnner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Stort ansvar, för medlemsansvarig Àr ju dom som vill att fler ska spela pÄ servern och fÄ in fler.

Hur ser din aktivitetet ut? Aktiv som bra den! vardagar 17-22 Helger+fredagar 16-01

Har du som mÄl att gÄ med i staff teamet pÄ Unive i framtiden? Ja

Finns det nÄgot annat som du skulle vilja berÀtta för oss? jag vill sÄ gÀrna gÄ med i staff teamet dÄ jag vill lÀgga ner all tid pÄ en server

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka