Accepterad Missfluffy | Ban Överklagan [Maxkillerbree]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Missfluffy

Medlem
Meddelanden
29
Reaction score
6

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198153258767/

Ditt Hex-ID: 11000010b80d70f

Vad är din discord tagg? missfluffy.

Vem var det som bannade dig? vible

Bild på banmeddelande: File(s) attached

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag Fearrpa genom att köra iväg när 2 poliser riktade vapen på mig. Jag vet att det jag gjorde var väldigt fel av mig och detta kommer inte återuppstå i framtiden då jag lärt mig av mina misstag och detta är väldigt stort misstag som jag kommer ta med mig till senare scenarion.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag skulle träffa en gammal vän för jag hade förlorat hennes nummer fast då när jag hade åkt ditt jag och hon skulle träffas så är det en polis bil som rullar fram o stannar mig på ett trafikstopp då när jag frågat poliserna vad det är som händer så börjar dem säga hoppa ut ur bilen och rikta på mig när det var en helt tonad bil och jag hade tonade glasögon på mig så då frågade jag dem vad grunden är till vrf dem gör som dem gör då fortsätter dem skrika hoppa ut tillslut så går polisen bort framför bilen då tar jag detta som en chans att fly då börjar jag köra iväg lite off road men efter jag hade kommit iväg från poliserna så blir jag bannad av vible för FearRP. Jag håller fullständigt med om att jag inte borde gjort vad jag gjorde då det jag gjorde i detta tillfälle är helt orealistiskt och bryter mot en gyllene regel som är helt förbjudet tycker bara det är lite konstigt av vible och den andra polisen att rpa på det där sättet att behöva dra fram vapen o rikta bara för jag ska hoppa ut ur bilen dem hade ju egentligen bara kunnat göra en setup och dra ut mig från bilen men jag vet att jag gjorde fel och det kommer inte hända igen. Vrf jag också gjorde detta är att jag inte riktigt är säker med polisen i deras rp då jag hade en väldigt dåligt scenario med polisen för några dagar sedan som gjorde mig väldigt obekväm så jag ville inte behöva gå igenom det igen så det var också en anledning till vrf jag gjorde som jag gjorde.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Både Ja och Nej. Ja för att dem inte hade någon grund över huvud taget att behandla mig sådär på ett trafikstopp sen får man också tänka att min karaktär fick panik så då fick min karaktär adrenalin o valde att köra iväg. Nej för jag faktiskt valde att köra iväg under vapen hot fast tycker fortfarande att det är skumt att polisen valde att hantera situationen sådär och att rpa på röst för hur annars skulle dem veta att det var jag när jag satt i en tonad bil med tonade glasögon. men det är var det är och ja det var ett regelbrott jag gjorde och jag står upp för det för det var jag som gjorde fel.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag blev bannad för inte alls länge sedan av vible för clogg fast den kom ut som felaktig då jag aldrig hade cloggat.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat bara hoppa ut ur bilen för att göra ett roligare scenario med polisen än att köra iväg fast jag kände mig väldigt obekväm med att göra ett scenario med polisen då jag har blivit behandlad väldigt dåligt senaste gången jag gjorde ett scenario med polisen o det scenariot kände jag mig väldigt obekväm efter så jag hade verkligen inte lust o riskera att samma sak skulle hända igen så det var därför jag valde att göra som jag gjorde.

Har du lärt dig någonting efter din ban? a jag har lärt mig att ta min karaktärs liv mycket mer på allvar o inte fearrpa oavsett poliser eller kriminella jag måste ta alla spelare med vapen fortfarande på samma allvar som jag i detta tillfälle inte gjorde som jag vet är väldigt dumt gjort och jag tar fullt ansvar över mina handlingar och jag vet att det jag gjorde inte är tillåtet.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka