- Meddelanden
- 374
- Reaction score
- 5
Manuellt läge
Spelaren kunde inte hitta sin åtgärd via sökfunktionen.
Uppgiven referens: 554679559866548234
Portalen har skapat ett oidentifierat forumärende för manuell koppling.
Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Hej, jag kunde ej koppla min ban. Support sa att jag skulle skriva här, Jag fick ban för att jag powergama och brist på social RP, Det var ett scenario där jag hade en kille kidnappad, istället för att kräva han på pengar så sköt jag honom. Jag gjorde ett tråkigt scenario som inte alls är roligt för honom och jag gav aldrig han chansen att betala ut sig. Detta är väldigt dumt, jag ångrar det och har verkligen tagit lärdom av denna ban.
Varför anser du att åtgärden var felaktig? Bannen var solklar rätt, staffsen gjorde rätt jag gjorde fel, jag bröt mot reglerna och får stå mitt kast. Jag fick indragna roller och ångrade mig snabbt. Jag har väntat med att skriva ban överklagan för att jag vet att det är ingen ide, jag blev bannad för typ 2-3 dagar sedan och nu vill jag verkligen in och spela. Jag kommer aldrig göra om detta. Efter denna ban kommer jag alltid tänka innan jag gör någonting, göra det roligt för båda parter, tänk lite suntförnuft. Låta folk betala sig ut hitta ett sätt utan att spilla blod osv. Jag förstår vad jag har gjort för fel och varför staffsen valde att lägga denna ban. Detta är ingenting som kommer ske efter denna ban och jag har verkligen tagit lärdom av denna ban
Hex id: 110000100f9dfb9
Har du bevis som stödjer din överklagan? https://cdn.discordapp.com/attachme...14f3ae0ab5fc4bf4dbdf49e539fc6694000571d66e45& vad för ban osv
https://cdn.discordapp.com/attachme...cf90a9f1b12e37c2b94447799e7fc8787e183c280611& hur länge och hur det ser ut för mig på portalen
Har du läst och förstår reglerna? Ja
Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja
Spelaren kunde inte hitta sin åtgärd via sökfunktionen.
Uppgiven referens: 554679559866548234
Portalen har skapat ett oidentifierat forumärende för manuell koppling.
Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Hej, jag kunde ej koppla min ban. Support sa att jag skulle skriva här, Jag fick ban för att jag powergama och brist på social RP, Det var ett scenario där jag hade en kille kidnappad, istället för att kräva han på pengar så sköt jag honom. Jag gjorde ett tråkigt scenario som inte alls är roligt för honom och jag gav aldrig han chansen att betala ut sig. Detta är väldigt dumt, jag ångrar det och har verkligen tagit lärdom av denna ban.
Varför anser du att åtgärden var felaktig? Bannen var solklar rätt, staffsen gjorde rätt jag gjorde fel, jag bröt mot reglerna och får stå mitt kast. Jag fick indragna roller och ångrade mig snabbt. Jag har väntat med att skriva ban överklagan för att jag vet att det är ingen ide, jag blev bannad för typ 2-3 dagar sedan och nu vill jag verkligen in och spela. Jag kommer aldrig göra om detta. Efter denna ban kommer jag alltid tänka innan jag gör någonting, göra det roligt för båda parter, tänk lite suntförnuft. Låta folk betala sig ut hitta ett sätt utan att spilla blod osv. Jag förstår vad jag har gjort för fel och varför staffsen valde att lägga denna ban. Detta är ingenting som kommer ske efter denna ban och jag har verkligen tagit lärdom av denna ban
Hex id: 110000100f9dfb9
Har du bevis som stödjer din överklagan? https://cdn.discordapp.com/attachme...14f3ae0ab5fc4bf4dbdf49e539fc6694000571d66e45& vad för ban osv
https://cdn.discordapp.com/attachme...cf90a9f1b12e37c2b94447799e7fc8787e183c280611& hur länge och hur det ser ut för mig på portalen
Har du läst och förstår reglerna? Ja
Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja