Accepterad miranilssoon | Whitelist ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

miranilssoon

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Användarnamn: miranilssoon

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/meckingfeting

Vad är ditt namn i verkligheten? Mira Nilsson

Vad är ditt discord namn? mira 123#7538

Vad är ditt födelsedatum? 12 Januari 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Nora Andersson och är född 1995/02/17. Hon är uppväxt i en bra och stabil familj med mamma, pappa och sin bror Eliott. Hon har gått hela sin skolgång även gymnasiet då hon gick på Växjö Fria Gymnasie på linjen vård och omsorg. Efter det jobbade hon på akuten som undersköterska i något år efter det gick hon polisskolan alla 5 terminer och siktar nu på jobb inom polisen. Nora är väldigt fokuserad på det hon gör och om någon håller på och tjata och bråka alldeles för mycket kan hon ryta till ibland. Målet med Nora är att hon ska både bygga sig upp i polisyrket och även bli en mycket trevligare person även få längre stubin så att säga.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag tycker jag borde bli whitelistad för att jag för med mig seriös rp och kan faktist bete mig. Jadu vad mer finns och säga?

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill bli whitelistad på denna server för att kunna utveckla mina rp erfarenheter och vara medhjälpare till seriös och bättre rp. :)

Hur många timmar har du på FiveM? 111 timmar men hade ett konto innan som blev hackat av vissa anledningar :((

Hur hittade du Multistaden? Kollade igenom en massa serverar på fivem och hittade den och den verkade helt okej så jag tänkte checka in den lite.

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Nej, har aldrig hänt.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Spelar på olika serverar men försöker hitta någon standard server jag kan spela på.

Tillbaka