Dubbelpost plutti_glutti | Medlem ansökning [.ida_.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

gon_kers

Medlem
Meddelanden
57
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Alicia

Vad är ditt discord namn? plutti_glutti

Vad är ditt födelsedatum? 20 Augusti 2007

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Nora Anderson 24år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Rolig,busig och snäll

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Nora kommer från en stökig stad med mycket kriminalitet men Nora va inte som alla andra utan hon var på den rätta sidan på polisens sida och hon hjälpte till med att bekämpa dem kriminella. Men nu är Nora trött på att vara på den rätta sidan lagen så hon kom till unive staden och vill testa på hur det är som kriminell.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Som jag sa Nora vill se hur det är att vara kriminell så hon kan hjälpa till med att hålla hög kriminell rp och hög rp överlag

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man ska spela så rättvist som möjligt typ 50/50

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej jag har inte brutit mot någon av unives regler men jag var däremot blivit felaktigt bannad och hoppas inte det ska hända igen för att det var hemskt att inte kunna spela inne på unive på hela helgen

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Ingen RDM VDM och absolut ingen METAGAMING

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nora är väldigt smart och hoppas att hon ska kunna hjälpa till med så hög RP som möjligt

Sätter din Medlemskaps Ansökan som dubbelpost eftersom du redan har en annan uppe.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka