Nekad Wilma_000 | Medlem ansökning [binkann]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Wilma_000

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Wilma

Vad är ditt discord namn? wilma_xo

Vad är ditt födelsedatum? 25 Juni 2025

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Ellie Mcsmelly 21

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Min karaktär är rolig och snäll och hon bryr sig om sin omgivning.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Ellie är en 21 årig tjej som bor i en stad nära havet. Hon växte upp i en familj där kreativitet alltid uppmuntrades, och redan som liten spenderade hon timmar med att rita, skriva och utforska sin omgivning. Hennes uppväxt var trygg, men inte problemfri, föräldrarnas skilsmässa när hon var tolv år gjorde henne mer självständig och eftertänksam. Sedan dess har Ellie lärt sig att stå på egna ben och lita på sin inre styrka. I skolan är Ellie ambitiös men inte stressad. Hon gillar särskilt svenska och samhällskunskap, där hon får uttrycka sina åsikter och analysera världen omkring sig. Hon är en person som ofta lyssnar mer än hon pratar, men när något verkligen betyder något för henne tvekar hon inte att säga ifrån. Vänner beskriver henne som lojal, eftertänksam och ibland lite drömmande. När Ellie tänker på framtiden ser hon många möjligheter. Hon drömmer om att studera vidare, kanske till journalist eller psykolog, för att få arbeta med människor och deras berättelser. Hennes mål är att göra skillnad, även om det bara är i liten skala. Hon vill resa, uppleva nya kulturer och lära känna sig själv ännu bättre. För Ellie handlar framtiden inte bara om ett yrke, utan om att leva ett meningsfullt liv där hon får vara sig själv och följa sina värderingar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en rolig och social rp. Jag kan även hjälpa till att skapa RP scener, konflikter och långsiktiga scenarion. Jag bidrar med seriös och lugn rp nivå. Jag försöker alltid spela realistiskt, följa reglerna och bygga rp tillsammans med andra. Jag gillar att utveckla min karaktär över tid och skapa bra scener istället för stress eller vinst i scenarion som tex Powergaming.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst betyder att jag inte fokuserar på att vinna själv, utan på att skapa ett bra och realistiskt scenario. Jag accepterar konsekvenser, låter andra lyckas när det är rimligt och prioriterar rolig och trovärdig RP för alla inblandade.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej, jag kom nyss in till stan och vill lära mig en ny upptäcksfärd. :)

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? VDM, står för vehicle deathmatch. Sen så får man inte döda någon utan någon anledning, en annan regel är Powergaming det är att man inte spelar för motpartens vinst i ett scenario.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.

Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Nekad ansökan
Anledning: Inte tagit intervju i tid

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka