Nekad Miracle | Ansökan till Servervakt [Boogy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Miracle

Icke Medlem
Meddelanden
137
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? Yamen

Vad heter du på discord? 𝙈𝙞𝙧𝙖𝙘𝙡𝙚#2005

Ange ditt födelsedatum 11 Mars 2005

Beskriv din dagliga aktivitet. ca 16:00 till 22:30
Helg: när jag vill

Hur länge har du varit medlem på Unive? 1 år och snart ett halv.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://cdn.discordapp.com/attachments/927744872927100948/1000778024683307058/Screenshot_2022-07-24_165406.png

Har du tidigare varit blacklistad? Ja

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Jo servervakts uppgifter är att få bort folk som inte kan rpa som att någon vdmar på mig då kan jag ju skriva /revvive o då kan jag ju springa o kolla id o sen banna för vdm som ett t.ex. och jag kommer dva alla bilar som är trasiga som står vid kanten för det laggar mycket mera när det står trakiga bilar över allt o det betyder att philip behöver restarta servern det kan vara när någon är mitt i ett senario o då bir det konstigt o om vi hjälper till så blir det inte så! om det är någon som har gjort något riktigt dåligt så skulle jag hoppa suport o vissa klipp om jag hade det.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill kunna göra skillnad på unive o hjälpa till så servern utvecklas och den blir ännu bättre rp server så det inte är massa lallare som ska leka runt på servern. och stilskillnad om jag behöver skriva /report... än att bara banna eller kicka så blir det mycket bättre för det blir ordning då om vi alla hälps ått, jag kommer se till att alla gör sitt bästa rp kommer också dva bilar o sånt som bara står vid kanten! Jag vill också bli servervakt för att stoppa folk som inte beter sig så som rasism och folk som beter sig dåligt mot varandra ig och även dv bilar som förstör scenarion eller banna lallare som förstör scenarion och skriva varför dom blev bannad så att dom kan utöka deras rp med mera.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption är när din kompis dog i ett krim scenario eller ett vanlig scenario går han till dig och ber om revv, sedan kommer vi till abuse och det är när du använder dina perms som t.ex. revvar dig själv under eller efter scenario, eller om du är hungrig så revvar du dig själv också kallas för abuse.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka