Accepterad eliass0101 | Ansökan till Servervakt | Fredriksson

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

eliass0101

Aktiv Medlem
Meddelanden
266
Reaction score
41
Vad är ditt namn i verkligheten? Elias

Vad heter du på discord? eliass0101

Vad är ditt Hex:ID steam:11000016ffb7a9b

Ange ditt födelsedatum 1 Januari 2010

Beskriv din dagliga aktivitet. Aktiv varje dag, vardagar ca 5-9h och på helger/lov får ni räkna med ca 7-15h!

Hur länge har du varit medlem på Unive? 2025-01-18

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 1747163146266.png
1747163155167.png
Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Ser till så att alla följer reglerna o att det ska vara lika för alla, man ska se till så att alla gör det rätta o inte använder sig av föremål som it är tillåtet, exempelvis pwr gaming. När det gäller större saker så kan jag skicka ärendet till högre uppsata som kan ta hand om de mer. Tex ser man att de shoot on sight så kan man tillkalla en helper/mod som har mer koll. Vi ska lära dem som begår fel så att vi tillsammans kan bygga upp Unive. Ibland kan det räcka med en liten varning beroende på vad som har skett.

Varför vill du bli servervakt på servern? Eftersom att jag ser att pågår mycket lall på allmäna platser, tex att folk kmr in i Mekonomen för att sedan ta folks bilar o köra ut. Vid trygg Hansa så är de i princip samma ska. En till sak som ska verkligen ska tas upp är vdm, det innebär att man sitter och kör på folk, detta brukar ske då och då men jag ska försöka stoppa det här, vi säger att en person vdmar och 20 personer dör. Det är lätt att få ress men vi slössar på helpers tid, under den tiden dem ressar oss så kan dem specca andra scenarios som är viktigare än att sitta o ressa folk. !VIKTIGT! JAG HAR BLIVIT BANNAD 2 GÅNGER SOM ÄR FALSKT, JAG SKA HA 2 TIDIGARE BANNS UNDER 3 MÅNADER. EN TILL SAK ÄR ATT JAG FICK EN FELAKTIGT KLAKESKO BANN. Jag har försökt göra ticket om att ni kan ta bort dem men det gick inte. Egentligen så är jag grön spelare men det står orange. Bann nr 5 och 6 är felaktiga för att vara tydlig

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption innebär att man inte följer reglerna som man har fått. Vi säger att jag sitter och kickar folk utan anledning för att dem tex följer efter mig osv. Abuse kan vara att man ressar någon utan bevis eller att man känner igen personen. En till abuse är att man använder sin makt för att hota andra människor, det ogillar jag själv och vill inte begå sånt.

Vidare till muntlig intervju. Du har 48h på dig att ta den. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka