Nekad drchapo | Ansökan till Servervakt [nekad]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

drchapo

Medlem
Servervakt
Jobbstyrning
Meddelanden
29
Reaction score
7
Vad är ditt namn i verkligheten? Ayman

Vad heter du på discord? drchapo97

Vad är ditt Hex:ID steam:110000104e3b686

Ange ditt födelsedatum 2 Mars 1997

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag jobbar både i Norge och i Sverige, och vissa dagar varierar det mellan dag- och kvällspass. Jag är ofta ledig, och då är jag nästan alltid aktiv på servern. Jag umgås oftast med familjen, men det är bara ett par timmar, så jag hamnar snabbt ingame, Helger e jag aktiv som fan då jag har inget intresse av att gå ut eller chilla med vänner. Eftersom jag bor ensam är det mycket enklare att vara aktiv i spelandet utan att någon har kontroll över mig. Blink blink.

Hur länge har du varit medlem på Unive? 15 November 2023

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Bannad 4 gånger, https://i.imgur.com/RqqdVSV.png

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Kicka/Svbanna folk som inte kan bete sig! idioter som fuskar, folk som inte lyssnar som till exempel en går runt utan armar eller ben o så ber man personen att gå byta om men total vägrar o lallar runt. Dva transporter som ligger huller om buller runt stan inne i byggnader. Klart som server vakt så ska man Rpa som alla andra, detta är bara för att underlätta jobbet för andra staffs och att ha flera ögon ingame medans de är upptagna med andra stora ärende

Varför vill du bli servervakt på servern? Anledningen till att jag söker servervakt är på grund av att så mycket lallande de finns i servern och folk som inte kan bete sig. Som exempel: Springer runt i sjukhuset och skriker och roastar andra folk istället för ta den hjälpen man behöver och går ut. Slagsmål i olika företag som egentligen man inte gör alls i verkligheten. klart att man kan klappa till någon o thats it. Flertals gånger har man upptäckt idioter som cyklar in i byggnader o pittar galet på folk då hade de varit skönt o få tillgång att skicka små ungar som inte sköter sig iväg på en utflykt

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. korruption och Abuse som t.ex e man med ett gäng o ute o rpar så ska man inte utnyttja sina makt för att förstöra motpartens scenario som t.ex Dva deras bilar, eller om man skjuter nån o så kickar man personen så att personen kommer ingame o sjunker långt ner i vattnet. sen vet jag inte va för mer kommands som SV har idag. Kortfattat Korruption och Abuse kan leda till stora konsekvenser

Nekad.

Anledning: Blivit bannad denna månad

Du får ansöka igen om 1 månad.

Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka