Accepterad Milton6307 | Medlem ansökning [Kevin88]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Milton6307

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Milton

Vad är ditt discord namn? MILTON6307

Vad är ditt födelsedatum? 20 September 2000

Berätta om din karaktär. Jag spelar en karaktär som heter Adam Gren . Adam är en 27 årig kille född och uppvuxen i multistaden. Som individ är Adam väldigt trevlig, vänlig, engagerad och nyfiken person som tycker om att snacka och träffa nya människor. Han är redan en ganska omtyckt person av många i staden. Han är ute efter att skaffa sig ett stabilt och lönsamt jobb. Han är mycket intresserad av motorer och alla olika fordon. Samme är rätt duktig med händerna och bryr sig inte om att bli smutsig då och då. Under hans fritid gillar han att åka runt och glida i bilar tillsammans med sina polare och köra socialt RP. Ibland kan han vara stökig eftersom att han växt upp i multistadens undervärld som han nu försöker ta sig ifrån och bli en vanlig svensson. Samme är ny muckad och har tänkt på sina misstag.
Jag kommer att spela Samme som karaktär med en självsäkerhet och drivande personlighet och försöka stärka hans personliga egenskaper. Jag vill inte spela Samme som alla andra karaktärer utan göra något utstickande.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer bidra till en trygg miljö och alla som kommer in i UniveRp kommer förstå att det här är bland den bästa svensak rp servern om man gillar svensk rp. Om någon också frågar vart man kan få jobb så kommer jag vissa olika arbeten som man kan jobba på exempelvis fiskare och skjutsa dom till arbetas platsen där dom kan få ett jobb. Jag kommer också hjälpa dom som är nya till en RP server och Berätta lite lätt info om vissa regler så dom inte går och förstör RP i den här servern.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Detta betyder att man ska spela för att alla inblandade parter ska ha lika kul. Att man inte bara ska gå för att vinna utan att göra ett bra, välutvecklat men framförallt ett roligt scenario för alla inblandande

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Power gaming: När du te.x krockar och icke rpar på det ! Combat lggning: När du lämnar för du ej vill tappa pengar eller vapen!

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, jag har erfarenhet av att delta i och hjälpa till med rollspel. Genom min förmåga att anpassa mig till olika karaktärer och situationer, samt att skapa trovärdiga berättelser och interaktioner, har jag bidragit till att berika rollspelsupplevelsen för olika grupper.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Hoppas detta räcker, har adhd

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka