Nekad sammon | Medlem ansökning [Kevin88]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

sammon

Medlem
Meddelanden
23
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Salman

Vad är ditt discord namn? sammon000

Vad är ditt födelsedatum? 30 Mars 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: samme amer 19 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? smart, lojal och ambitiös

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Samme, 19 år gammal, har vuxit upp i en tuff miljö där han snabbt lärt sig att pengar styr världen. Från ung ålder har han sett hur de som har resurser lever i överflöd medan andra kämpar för att överleva. Han har bestämt sig – han ska bli rik, kosta vad det kosta vill. För att nå sitt mål är han beredd att göra vad som krävs. Han säljer och "beknar" (hanterar varor och affärer på gatan), alltid på jakt efter nästa möjlighet att tjäna mer. Hans nätverk växer snabbt, och han vet hur man bygger relationer med rätt personer. Framtiden för Samme är oviss men lovande. Han planerar att expandera sin verksamhet och ta sig upp i hierarkin. Hans drivkraft och risktagande kan leda till enorm framgång – eller ett farligt fall. Frågan är: Kommer han att lyckas utan att förlora sig själv?

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en engagerande och realistisk rollspelsupplevelse genom att spela Samme på ett trovärdigt sätt med en stark drivkraft att bli rik vilket skapar spänning och dynamik i servern Jag bygger relationer med andra karaktärer genom affärer allianser och rivaliteter som leder till intressanta scenarion och utveckling Samme tar risker och är alltid på jakt efter nästa möjlighet vilket gör att han kan skapa både konflikter och dramatik samtidigt som han erbjuder en plattform för andra spelare att utveckla sina karaktärer Jag anpassar mig till situationer och låter RP ta sin naturliga väg utan att forcera händelser vilket skapar en mer levande och oförutsägbar värld Dessutom bidrar jag med en seriös inställning till RP där realism och karaktärsutveckling står i fokus och där varje beslut kan få konsekvenser som driver historien framåt

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst innebär att man inte bara fokuserar på sin egen karaktärs framgång utan även bidrar till ett spännande och realistiskt RP för alla inblandade. Det handlar om att acceptera förluster, låta andra få sina stunder och skapa dramatik som gynnar berättelsen. Genom att vara öppen för att ens karaktär misslyckas ibland blir RP mer dynamiskt och trovärdigt. Att spela för motpartens vinst betyder inte att ge upp, utan att bidra till en mer engagerande och oförutsägbar rollspelsupplevelse.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja, jag har lärt mig hur man hanterar senarion bättre och hur man har bättre rp i helhet

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Ingen mete gaming och ingen vehiceldeathmatch

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Nekad
Anledning: Din text är skriven av AI

Du får ansöka igen om 24 timmar. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka