Accepterad CS.PRO | Medlem ansökning [Kevin88]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

CS.PRO

Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Fred

Vad är ditt discord namn? nexo_creates

Vad är ditt födelsedatum? 26 September 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Rawa Majid 35/ år 1990

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Motiverad, problemlösare och social

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär Rawa Majid kommer att starta lungt med att jobba på något företag så som marja lisas sedan ta mig vidare till den kriminella sidan på unive, Rawa hade ingen familj sedan ung då hans föräldrar dog tidigt av en polis som krokade grovt med dem, Rawa ville inte vara kvar i den civila miljön därför blir han kriminell. Rawa startar ett gäng och bli störst i staden! Rawa blir rik och får många vänner där han försöker provisera så mycket han kan för sitt lag och gör allt för sina nära, Rawa är ingen vanlig människa längre utan en kalblodad mördare där han inte bara kör för sitt gäng utan kör för dem som blev utsatta för samma som han. Rawa blir hitman på deltid där har tar ut mycket folk, torterar och kidnappar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Roliga och utvecklade senarion med rolig rp och där alla har ett bra senario med samma vinnst chans.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att du inte ska spela för din egnas skull utan göra ett bra senario för alla där dina motståndare också har en chans att vinna senariot eller att dem får ett bra senario.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Blev bannad för typ 2 år sedan då jag skrev i twt medans jag var död, jag har lärt mig att man inte ska skriva i twt då det inte så det funkar inom rp då rp ska vara realistisk och man kan ej göra det i verkligheten.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Rdm - Random death match, att du dödar någon utan bakomligande senario, Vdm - Vechile death match, du använder ditt fordorn som ett vapen t.ex köra över någon.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är en motiverad kille som söker en seriös rp server och vill skapa något stort.

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Godkänd ansökan
Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka