Accepterad Milo_coca | Ansökan till Servervakt [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Milo_coca

Aktiv Medlem
Meddelanden
223
Reaction score
25
Vad är ditt namn i verkligheten? Milo

Vad heter du på discord? milo_coca

Ange ditt födelsedatum 19 Juni 2010

Beskriv din dagliga aktivitet. Vardagar: 16 - 20 isch
helger: 15 - 22 isch
kan variera beroende på om jag gör något annat eller inte

Hur länge har du varit medlem på Unive? 1 månad isch (om jag inte har fel) (har varit både MA o Sv sedan innan)

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://cdn.discordapp.com/attachments/1071080967000838196/1104358366802878464/image.png

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. SV har som uppgift att underlätta för staffs så dom inte får så mycket att göra. En servervakt ska inte åka till ställen för att hitta folk att banna utan hen ska bara rpa som vanligt och banna om det behövs.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli SV då jag känner att jag stöter på många som lallar osv vilket kan vara lite störande och kan förstöra när man rpa. Jag har varit även varit SV under en lång period innan. Jag vill kunna underlätta så mycket som möjligt för staffs så det rä derför jag väljer att ansöka till SV.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption och abuse innenär att man tillexempel revvar sig själv mitt i ett scenario för att få en fördel i scenariot vilket förstör rpn otroligt mycket. Att vara korrupt och att abuse är ett stort problem för att det är overkligt och alla parter ska ha samma fördel och kunna spela ut ett scenario utan att en part förstör genom att revva osv.

Vidare till muntlig intervju, vi skriver ut när vi tar intervjuer, du har 48 timmar på dig. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju.
Anledning: Svarade bra på frågorna.

Välkommen till Servervakt Teamet!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka