Ej Antagen vincent skoglund | Ansökan till Servervakt [Kladdkaka]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

vincent skoglund

Icke Medlem
Meddelanden
45
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Vincent

Vad heter du på discord? Kebabfucker1

Vad är ditt Hex:ID steam:110000163870d90

Ange ditt födelsedatum 20 April 2010

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag skulle säga att på en vanlig skol dag e jag online ungefär 4-6 timmar per dag. hälgdagar är jag online ungefär 6-8

Hur länge har du varit medlem på Unive? 1 år ungefär

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Ungefär 4 gånger. 3 första var när jag börja på serven, en var av misstag

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Underlätta för staffs o göra en bättre RP o inga lallare. Du ska RPA som vanligt men du har kraften o sv banna kicka o mer. om någon gör ett regel brott som du ser kan du kicka eller sv banna för att underlätta för staffs som har störe problem.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag har märkt att det är mycket lallare samt att icke medlemmar och medlemmar gör mycket regel brott och lallar. Jag vill börja underlätta för staffs o hjälpa er med att kicka/sv banna dom som ej kan bete sig eller gör något fel. Det är också för mitt eget bästa jag kommer också bete mig ännu bättre än vad jag gör nu.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption= När en person som är anställd på servern eller har ett uppdrag i en server missbrukar sin ställning för att nå egen vinning. Det kan också vara för någon annans vinning tex en kompis får vinning. Sv får inte göra actions för sitt eget bästa. Det är när någon utnyttjar systemet för sin egen vinnings skull. På servern kan det förekomma genom att sv gör regelbrott och han tror att han inte kommer få straff för att han är sv.
Abuse= När du tex via samtal försöker ha kontroll, manipulera eller skrämma någon så att du själv får vinning. I en server kan det vara att sv försöker skrämmas genom att säga att en person har gjort något för att sv skall vinna i ett specifikt senario.

Nekad.

Du har blivit bannad inom dom senaste 30 dagarna.

Du kan ansöka igen den 19 oktober.

Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka