Inaktuell milliz2.7 | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

Votes: 0 0.0%
  • Inget stöd

Votes: 0 0.0%

• Totalt antal väljare
    0
  • Omröstningen stängd .

milliz2.7

Medlem
Meddelanden
43
Reaction score
8
Vad är ditt namn i verkligheten? Milton

Ditt discordnamn: milliz2.7

Ange ditt födelsedatum 8 Januari 2010

Varför ska just du bli staff? Jag ska bli staff eftersom att jag tycker om server moderation som fan asså. Liksom jag vill verkligen hjälpa Unive Roleplay så att rp nivån stiger, fler spelare kommer in, flera upplever Unive som en bättre server än alla andra servrar. Jag vill få bort alla lallare, icke medlemmar som begår regelbrott, medlemmar som gör fel och så vidare. jag vill göra Unive till en bättre plats. Jag vill även stoppa regelbrotten. FearRP är ett extremt vanligt regelbrott som förekommer dagligen. Du riktar, nån springer iväg. Skulle även vilja förbättra den sociala rpn på servern. De nya områden på servern inom gängen funkar inte så jätte bra enligt mig. Man ska ta ett område och så kommer det en bil. Man försöker att förhandla med bilen och säger liksom är det lungt om jag tar över området för nu? De svarar nej, hoppar ut och riktar. Powergaming är också något som förekommer dagligen. Jag har tidigare speccat ett snut jag och så kör en icke off road bil upp på ett berg och polisen kör inte efter de utan kallar på Helikopter.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Har nämnt mycket av detta i förra frågan men reglerna. Jag skulle väl påstå att extremt många på Unive inte har läst eller följer Unive standard regler. Som Metagaming. Du kör en bil och så hör du någon som pratar med luften in game och säger bara: Ey vart ska vi mötas? Piren aa perfekt kommer. jag tar såklart id och klipp + rapporterar sånt här SKRÄP. Unvie ska upp och INTE ner. Vill bekämpa dessa regelbrott med andra i staff teamet.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Vi ska gå in i dessa som gör fel och ge återgärder. ALLA som spelar på Unive ska ha läst reglerna om de inte kommer inte första gången som icke förstås men ja ändå. Vi ska se till att stoppa dessa problem spelare som håller på med sånt här bullshit. + Man ska ej ge vänligare återgärder på vänner.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Jag skulle säga att ifall jag ser ett regelbrott begås så pratar jag med personen eller skriver /m att hen ska sluta. Jag tycker det är viktigt att kunna prata med spelarna så de fattar vad de gjort för fel och så vidare.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag kommer Rpa kanske 1-2 dagar i veckan, 3-5 staff och resten för skolarbete, fritid med mera. Alltså kommer jag fokusera mest på mitt staff arbete.

Hur länge har du spelat på Unive? Sedan slutet av April ungefär. Så jag har spelat ett par månader.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja, jag har varit staff på Discord Communitys, Minecraft servrar och kanske nåt mer, men inget vad jag kommer på.
+ Jag vill lägga till en sak. Jag lallade lite igår med en kompis på staff karaktär och jag kommer ABSOLUT INTE göra om det. jag ångrar det.

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Event

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Jag känner inte jobb, krim-ansvarig eller Sv Ansvarig. Anl: Känner bara inte riktigt för dessa områden än. + Jag vill lägga till en sak. Jag lallade lite igår med en kompis på staff karaktär och jag kommer ABSOLUT INTE göra om det.

+

Tillbaka