Inaktuell ! Malka | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

Votes: 0 0.0%
  • Inget stöd

Votes: 0 0.0%

• Totalt antal väljare
    0
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

! Malka

Icke Medlem
Meddelanden
66
Reaction score
14
Vad är ditt namn i verkligheten? niko

Ditt discordnamn: malka6

Ange ditt födelsedatum 10 Juli 2010

Varför ska just du bli staff? jag vill bli staff då jag har tidigare efaranheter inom denna roll samt att jag ser fram imot att bli staff och att sikta högt inom staff yrket samt att sammarbeta med staff teamet för att komma fram till beslut som jag tycker är roligt då jag tycker väldigt mycket om teamwork samt att jag tycker att det är väldigt roligt att vara staff enligt mina tidigare efaranheter.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? det som jag tycker inte funkar är nog som störst är krim rpn för det är problem hela tiden samt personer som inte tänker på motpartnens del i scenariot och bryter massa regelbrott bara för att vinna scenariot hela tiden. samt så har jag själv sett när jag rpar krim att det är många "problem" spelare som tror att de är coola bara för att de skjuter hela tiden osv och det tycker jag att det är inte rp och kör bara servern bara för att skjuta.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? vi alla tillsammans ska hålla koll på dessa kriminella och ta beslut tillsammans och ta de mot alla som gör fel i scenariot. samt så kommer jag lägga staff jobbet som prio då det är viktigt att hålla koll på rpn så att ingen begår regelbrott eller något annat liknande. samt så kommer jag med alla staffs specca dessa spelare ifall vi har fått tips på dessa spelare.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? genom att inte vara korrupt och ge alla lika mycket återgärder även ifall det är dina kompisar för att regler är regler och det är deras fel ifall de gör regelbrott. samt så kommer jag också inte ge ut lite "mjukare" återgärder men bara vid tillfällen där denna spelare har knappt bans och är en riktigt clean spelare. samt så kommer jag också vara så aktiv som jag kan i staff teamet både in game och i discord.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? jag kommer nog lägga 100% på staff arbetet och kanske pausa rp helt för att lägga staff rollen på top prioritet. mitt privata liv kommer nog inte störa något med staff jobbet än sålänge

Hur länge har du spelat på Unive? sedan oktober har jag för mig

Har du tidigare erfarenheter som staff? inte i unive men annars har jag efaranheter inom avena flera gånger

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? beredd för allt

+rep bra rpare hade säkert också varit en super bra staff har kännt killen i flera år han vet vad han gör

++++rep Denna grabb har jag kännt väldigt väldigt länge, han kan verkligen sin grej då han har visat de på andra servers som t.ex Avena som han skriver i sin ansökan. Han vet hur man ska arbeta med folk som har gjort regelbrott eller med folk som behöver hjälp och han hjälper dem på ett ögonblick. Han är en väldigt mogen grabb.

➕➕rep han kan sin grej han är aktiv trevlig å håller alltid en bra ton. Han passar in som staff då han kan reglerna otroligt bra å har hjälp många när han inte ens har varit staff med regler. Han har bra rollspel å vett vad han gör så rekommenderar strakt till staff

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka