Inaktuell milliz2.7 | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

Votes: 0 0.0%
  • Inget stöd

Votes: 0 0.0%

• Totalt antal väljare
    0
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

milliz2.7

Medlem
Meddelanden
43
Reaction score
8
Vad är ditt namn i verkligheten? Milton

Ditt discordnamn: milliz2.7

Ange ditt födelsedatum 7 Mars 2011

Varför ska just du bli staff? Jag ska bli staff för att jag vill kunna hjälpa servern att hålla en god RP nivå som funkar för ALLA spelare. Jag vill hjälpa servern att få ut alla "problem" som finns som ex: prata ooc ig, inte social rp, powergaming osv. Jag vill bidra med god hjälp till nya spelare, bra support till spelare som behöver det, och navigera nya spelare hur man ska tänka första gången i sitt rp. 🙂

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag tycker att det förekommer väldigt mycket FearRP, OOC ämnen blandas in IC, powergaming t.e.x att du ringer ett samtal som medvetslös. Dessa exempel här tycker jag ska bort från Unive. Om det försvinner hade Unive varit en bättre Rp plats och en roligare server att spela på!

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Jag och fler staffs ska ta tag i dessa problem genom t.e.x varna om att de gör fel. Om en spelare håller på med FearRP ska det tas återgärder direkt tycker jag. Liksom du är i ett rån till exempel och en man du riktar på babblar om kebab och FearRPar som fan.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Jag tycker att om man ser ett fel ska man ta tag i det. Inte ge vänner, folk man känner undantag. Ett regelbrott är ett regelbrott. Det är viktigt att stå för vad man gör som staff. Gör man ett fel eller får klagomål ska man stå för det.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag vill kunna dela upp veckan lagom. Så staff arbete kanske 3-4 dagar och resten annat. (Kanske mindre eller mer staff arbete)

Hur länge har du spelat på Unive? Sedan slutet av April ungefär. Så jag har spelat ett par månader.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Jag har varit staff på Discord servrar och hjälpt till. Jag har även egna discord servrar som min market, samt min community som jag driver och ha staffs på! Jag har varit staff innan på unive, 2 gånger. första gång sa jag upp den, andra gången blev jag demotad för lall, men det ska ej ske igen.

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? Donation, Servervakt, Event

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Jag känner inte riktigt för dom som jag inte har valt.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka