Antagen Hss0 | Ansökan till Servervakt [1.dispatch]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hss0

Icke Medlem
Meddelanden
41
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Elias

Vad heter du på discord? de_ejag12

Vad är ditt Hex:ID steam:1100001331c909a

Ange ditt födelsedatum 8 Augusti 2009

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag är aktiv nästan varje dag och brukar lägga flera timmar på FiveM Under vardagar när jag har skola brukar jag komma in runt 17 00 och spela fram till ungefär 22 00 eller 23 00 beroende på vad som händer på servern På fredagar brukar jag vara inne från cirka 16 00 och ofta stanna till efter midnatt eftersom jag är ledig dagen efter
På lördagar är jag oftast inne från runt 12 00 eller 13 00 och kan spela ända fram till 01 00 eller 02 00 om det behövs På söndagar brukar jag vara inne från ungefär 12 00 till 22 00 innan jag gör mig redo för en ny skolvecka

Hur länge har du varit medlem på Unive? jag har Varit Förut medlem och jag blev Medlem i Förrigår och jag har Varit Medlem Ganska Länge Förut

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) VDM — 4 dagar sen (28 juni) — utfärdad av Vible, upphävd Sunt förnuft & grov powergaming — 7 maj — utfärdad av Hubbe, upphävd Kör över folk — 2 juli 2025 — utfärdad av curry_e_gott, upphävd (här var du "klivaren444" tydligen) Fail RP — 25 mars 2021 — utfärdad av Quirkz303, upphävd (som "abbez") RDM — 16 feb 2021 — utfärdad av Network19, upphävd (också som "abbez")

Har du tidigare varit blacklistad? Ja

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Jag tycker att en servervakt ska hjälpa till så att alla kan ha roligt på servern och att reglerna följs Om någon börjar bråka eller förstör för andra så är det servervaktens jobb att gå dit och försöka lösa situationen på ett lugnt sätt Man ska också hjälpa spelare som har frågor eller behöver hjälp med något Det är viktigt att vara rättvis och inte favorisera någon utan behandla alla lika Oavsett om det är en ny spelare eller någon som har spelat länge så ska alla få samma respekt Jag tycker också att en servervakt ska vara aktiv och hålla koll på vad som händer på servern så att problem kan lösas innan de blir större

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt eftersom jag tycker om servern och vill hjälpa till att göra den ännu bättre Jag har spelat här ett tag och trivs väldigt bra med både communityt och sättet servern fungerar på Jag vill kunna hjälpa nya spelare svara på frågor och se till att alla följer reglerna så att det blir roligare för alla Jag gillar att ta ansvar och jag tycker att det är viktigt att vara rättvis och lugn även om det händer mycket samtidigt Jag söker inte rollen för att få makt utan för att jag vill hjälpa till och bidra till att servern fortsätter vara en bra plats där alla kan ha kul

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Jag tycker att korruption och abuse är när någon använder sin staffroll på fel sätt till exempel om man hjälper sina kompisar bara för att man känner dem eller ger dem specialbehandling Det kan också vara att man straffar någon utan en riktig anledning eller använder sina rättigheter för att vinna själv Som servervakt ska man alltid vara rättvis och följa reglerna oavsett vem det handlar om Om man har den rollen så har man också ett ansvar att tänka efter innan man gör något och se till att alla blir behandlade på samma sätt

Vidare till intervju!

Du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad.

Med vänliga hälsningar,
Servervakts Ansvariga

Godkänd efter muntlig intervju. Välkommen till Servervakt Teamet!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka