Nekad MilleBoy | Ansökan till Servervakt (weed)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MilleBoy

Icke Medlem
Meddelanden
127
Reaction score
16
Vad är ditt namn i verkligheten? Miliam Fendrik

Ange ditt födelsedatum 23 Juni 2009

Vad heter du på discord? M!LLE#1866

Mellan vilka tider kan du oftast spela? inga exakta tider men 3-6 timmar om dagen (på en vardag) på helgen kan det vara antingen mer eller mindre beror lite på vad som händer.

Hur länge har du spelat på Unive? vet inte exakt men ett halvår kanske typ. även varit whitelistad minst hälften av tiden.

Vad skulle du göra om du blir servervakter? jag skulle kolla extra noga på vad folk gör ifall det är mot serverreglerna och gör de något sånt så vet jag inte om servervakt kan banna men isf ban till exemel om det är fail rp och annars kicka som en varning om de gör något mindre allvarligt. jag skulle nog även vara mer aktiv pga att jag kan hjälpa till mer och så blir det inte så tråkigt att som när jag har stött på folk som inte kan bete sig och rpa bra och så som ska bli bannade att jag kan hjälpa o fixa det.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? jag stöter ganska ofta på personer som inte vet vad servern går ut på och inte kan reglerna och sånt som ska vara bannade och då känner jag såhär den här personen hade inte kunnat hålla på såhär längre om jag skulle varit servervakt typ och jag vill hjälpa till på just unive och jag spelar bara på denna. något som också gör att jag vill bli servervakt är typ samma som förut att jag ofta stöter på sånna personer och där och då finns det ingen som kan göra något åt det men skulle jag bli en skulle jag ju kunnat göra det.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? jag är mycket ofta inne och är mycket runt och gör saker i staden och då när jag träffar en sådan person som inte ska vara kvar eller få ban så löser jag det och då kan han/hon inte vara kvar och fortsätta med det den håller på med.

Varför ska just du bli servervakt? jag är ofta inne mycket länge och så fort jag som servervakt isåfall skulle stöta på nån sån person som jag snackat om tidigare skulle jag försöka göra något åt det. jag ka näven de flesta regler utantill och hör jag de andra så kommer jag på vad det är. jag är också en person som inte kommer banna eller kicka bara för att jag kan och för skoj skull utan jag skulle göra det i rätt läge och vid situationer där det är okej att göra det och att man ska göra det.

Varför vill du bli servervakt? för att kunna hjälpa till i staden och kunna hjälpa andra som har både problem med nån annan som inte sköter sig eller någon som själv inte kan sköta sig. och för att jag ska slippa kontakta så mycket andra för att få någon att bli bannad eller kickad eller revivad eller så utan att jag kan lösa det själv med en gång.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? jag kan inte så många men några men jag har bara hört talas om de jag vet inte vad alla betyder men en del vet jag. som /revive [ID] /kick [ID] och sen finns till exempel /togglename /svban men jag har inte riktigt koll på vad de betyder har bara hört kompisar och så säga det.

Är du whitelistad på serven? ja och jag har varit det i typ 3-4 månader.

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans ja när jag var ny i staden blev jag bannad för fail rp kommer inte ihåg varför men sen har jag också blivit bannad för powergaming har inte en susning om varför men det var också när jag var ny.

Spelar du på någon annan server för tillfället? nej bara unive och har aldrig kört på någon annan och kommer inte göra.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka