Antagen Luddeludde | Ansökan till Servervakt [Makaveli]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Luddeludde

Medlem
Servervakt
Meddelanden
15
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Ludvig

Vad heter du på discord? lutte.

Vad är ditt Hex:ID steam:11000013ec0878f

Ange ditt födelsedatum 17 Mars 2009

Beskriv din dagliga aktivitet. Min dagliga aktivitet brukar vara 4-5 timmar om dagen. På helger kan den vara mer. Studerar på gymnasie så därav endast 4-5 timmar men sommaren är nära:)

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har varit medlem sedan 2022 och har därmed den rolled i servern.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 24, se bifogad fil

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Jag skulle beskriva en servervakt som en mindre del av staffteamet som har ansvar för att hålla koll på servern, hjälpa spelare och ingripa när någon bryter mot reglerna genom att kicka eller banna vid behov. En servervakt ska också kunna lära nya spelare hur man rollspelar på rätt sätt och ha god kunskap om alla regler. Jag anser att jag skulle passa bra som servervakt eftersom jag är rättvis och inte missbrukar mina befogenheter. Jag är inte en person som använder funktioner som exempelvis toggle ID under scenarion eller revivar mig själv för egen vinning. Att reviva sig själv för att slippa köpa mat eller för att man inte vill hantera konsekvenserna av sitt RP är enligt mig ett tydligt exempel på abuse. Som servervakt är det viktigt att inte låta personliga känslor påverka besluten. Man ska inte kicka eller banna någon bara för att ett scenario varit jobbigt eller för att man blivit irriterad under ett RP. Alla beslut ska vara rättvisa och baserade på reglerna. Det är viktigt att ha god koll på både vad man får och inte får göra som servervakt, samtidigt som man alltid håller uppsikt över servern och hjälper spelarna. Jag tror att jag skulle göra ett bra jobb som servervakt och att ni inte skulle ångra ert val. Dessutom anser jag att en servervakt alltid bör ha klipp eller bevis när någon blir bannad för ett regelbrott. Dokumentation är viktig för att kunna motivera sina beslut och säkerställa att allt går rätt till. Jag har även varit staff vid två tidigare tillfällen, vilket har gett mig erfarenhet av arbetet och en god förståelse för ansvaret som rollen innebär. Därför anser jag att jag skulle passa mycket bra som servervakt.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli en servervakt för att kunna hjälpa till för Unives utveckling, hålla ordning på staden och få ut alla lallare! Jag är aktiv till en större del utav dagen och brukar inte sitta "afk" i ett gänghus utan är alltid på högpopulerade ställen. Där med tycker jag att jag skulle passa som servervakt.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Abuse och korruption vara tex att jag som sv kickar en spelare under pågående scenario för att bekämpa motparten. Detta är ett regelbrott som ska tas på högsta allvar och tyvärr förekommer kanske inte just detta exemplet men sv abuse allt för ofta.

Vidare till intervju!

Du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad.

Med vänliga hälsningar,
Servervakts Ansvariga

Dina 48h börjar nu, ursäkta oss för missförståndet.

Godkänd efter muntlig intervju. Välkommen till Servervakt Teamet!

Tillbaka