Nekad Mille221 | Ansökan till Servervakt [Ache]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Mille221

Icke Medlem
Meddelanden
78
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Milton Anderberg

Vad heter du på discord? Leif handsome3000#5946

Ange ditt födelsedatum 16 Mars 2009

Beskriv din dagliga aktivitet. Min dagliga aktiviteter är att vakna på morgonen dra till skolan sen drar jag hem jag dammar lite mat sen så fixar jag mig för min fotboll. Efter min fotboll så sitter jag och spelar så länge jag orkar

Hur länge har du varit medlem på Unive? 9 månader

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Jag har 24 bans många är mina brors för om han blir bannad så blir jag också vet inte varför

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Att hjälpa till i unive om en staff inte specar så kan jag ta hand om det om jag är där på plats då kan jag hjälpa till. Jag kan banna folk i 1 timme om det behövs eller kicka

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt för jag vill hjälpa till eller om någon gör något fel så kan jag bara kicka eller banna om en staff inte speccar så kan jag hjälpa till eller om jag blir rdmad så kan jag bara revva mig men man ska vara försiktig

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption abuse är när man kanske ser sin kompis rdama så bannad man inte dom för det ör ens kompis. Jag är inte jättebra att flrklara men jag försökte

Tillbaka