Accepterad Miljon.l10 | Ansökan till Servervakt [Tuggummi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Milo_coca

Aktiv Medlem
Meddelanden
223
Reaction score
25
Vad är ditt namn i verkligheten? Milo

Ange ditt födelsedatum 2009 juni 19

Vad heter du på discord? Milo#6862

Mellan vilka tider kan du oftast spela? vardagar 15-20 helger 12-02 med pauser lite då och då

Hur länge har du spelat på Unive? 4 månader

Vad skulle du göra om du blir servervakter? jag skulle underlätta för staffs till exempel att jag står på marja lisas och så kommer en bil och kör in i alla då skulle jag klippa det och sen sv banna den som gjorde det och dom som dog skulle jag reva dom om någon går runt med moncler kläder skulle jag först skriva /m (id) byt kläder och om hen inte byter skulle jag kika hen och om hen inte lyssnar så skulle jag sv banna om någon buggar ut ur bilen då stannar jag och revar honom och så hoppar han in i bilen som inget har hänt jag tror jag kommer vara en bra server vakt. jag skulle ha bra koll så att alla sköter sig och lyder alla regler som finns på servern. Jag är kriminell och är därför inblandad i många scenarion. Ifall jag skulle märka att någon missköter sig så kommer jag kunna göra åtgärder och vid större regelbrott kommer det clippas och skickar vidare. Jag skulle göra allt för att öka RP nivån på Unive och hjälpa servern att nå sitt bästa. Jag kommer att vara hård när det gäller att följa regler och inte feg. Ser jag regelbrott kommer jag genast ta i tu med det. Det är ganska ofta vid t.ex piren att man ser flera människor VDMa, kriminella scenarion där det förekommer ganska mycket mild FearRP sedan märker jag ofta väldigt tydligt på vissa människor som pratar OOC. Detta är någon jag inte tolererar och jag kommer had väldigt god utsikt efter personer som bryter mot detta.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? att jag ser många som gör fel (tex vdm suntförnuft och lallar) och det hör ej hemma på unive. jag vill även hjälpa staffsen först skulle jag ha kikat dom och lyssnar dom inte skulle jag sv bannat dom. jag vill att alla ska få bra rp båda jag själv vill ha bra rp och för andra vill jag också göra så det blir bra rp för dom

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? jag vill få bort alla som bryter mot reglerna och då kommer återgärder tas om jag ser nån ny som är inne på unive tex att hen går runt i moncler kläder skulle jag skriva /m (id) och sen skriva att hen skulle byta kläder och om hen inte lyssnar så kommer jag kika och om hen inte lyssnar så kommer jag sv banna den då man inte ska ha moncler kläder jag har sätt många buggs som har gjort så folk har dött dom hade jag revat. jag vill att denna servern ska få så hög rp som möjligt

Varför ska just du bli servervakt? för jag älskar att hjälpa till och att vara server vakt underlättar för staffs så dom inte måste gör så mycket är aktiv jag kan era regler om jag tex om jag står i kön på marja lisas så kommer nån och kör på mig och alla andra så alla dör först skulle jag klippa och sicka till staffs så han får förlängt straff än 1 timme då jag skulle sägga att det blir (Suntförnuft,VDM) säg att nån går runt i moncler kläder skulle jag skriva /m (id) och sen skriva att hen skulle byta kläder och om hen inte lyssnar så kommer jag kika och om hen inte lyssnar så kommer jag sv banna den då man inte ska ha moncler kläder

Varför vill du bli servervakt? För jag tycker det är väldigt viktigt med hög RP nivå vilket jag känt från start när jag började här på Unive. Då jag är en seriös spelare som kan ta återgärder när det behövs/krävs. Jag vill även hjälpa till så att servern går åt rätt riktning både FiveM servern och discord servern. Så att vi tillsammans kan växa och skapa bra scenarion och ett bra community där vi inte tar IC bråk till OOC. För jag tycker alla bara ska ha kul och inte påverkas av negativa spelare. Därför tycker jag att Servervakt rollen skulle passa bra in på mig. när jag jobbade på sjukvården så märkte jag att hlr saken inte funka ibland och då hade jag kunnat gå in på animationer och gjort hlr den vägen sen gjort /revive men jag vet att man inte kan använda /revive hella tiden säg att min kommpis kör in i ett träd av misstag och han dör då kan jag inte reva honom. Detta kommer göra det lätt för mig att ta jobbet som servervakt på allvar Jag hade hjälp servern bli av med många oseriösa spelare som ofta gör regelbrott och göra Unive till en bättre plats. Det är många som tar en plats på Unive förgivet men de som bryter mot regler ska inte få stanna kvar och spela på servern. Det tror jag att jag hade varit en mycket bra servervakt med mycketkoll på spelarna. jag är ung men är bra på att rpa och vill gärna hjälpa till

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? jag är ganska kunnig då jag har kommpisar som är sv men /revive /dv /svban (id)(andledning) /kick /toggelid

Är du whitelistad på serven? ja

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans nej jag har it varit bannad

Spelar du på någon annan server för tillfället? nej kommer ej göra heller

+rep välutvecklat, speciellt för din ålder. Ifall man jämför med personer som skickar in ansökan till oss på sjukvården med samma ålder är det enorm skillnad. Imponerade!

+rep välutvecklat, speciellt för din ålder. Ifall man jämför med personer som skickar in ansökan till oss på sjukvården med samma ålder är det enorm skillnad. Imponerade!
TACK SOM FAN DET GLÄDJER DET DU SÄGER

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka