Ej Antagen Q1. | Ansökan till Servervakt [Pedrochino]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lasslo.

Icke Medlem
Meddelanden
64
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Edwin

Vad heter du på discord? Q1

Vad är ditt Hex:ID 1100001000056ba

Ange ditt födelsedatum 6 Februari 2009

Beskriv din dagliga aktivitet. Kan vara mycket aktiv, På lov/helger och sånt kan jag vara extra aktiv. Men på vanliga vardagar så går jag in runt 15-17 beror på om jag har träning eller saker med skola men det är dom vanliga annars, loggar runt 21:30-22:00

Hur länge har du varit medlem på Unive? 2 år

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) jag har varit bannad/avstängd, 2 gånger för halv ooc och en för vdm men jag överklagade för min skärm blev helt svart, har dock tyvärr!, inga bevis kvar.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Skydda serven ifrån problem spelare. En server vakt rpar normalt men ger ut konsekvenser till exempel: dom som gör fel. inte rpar på ett bra sätt eller folk som inte följer reglerna. Men som server vakt så ska man inte leta efter några problem man ta återgärder för dom problem man stöttar på.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt för att jag anser att det är mycket viktigt att ha med sig inom sin rp. Jag har varit med under fler tals scenarion där spelare överhuvudtaget inte har följt reglerna. Och då har dem spelarna förstört hela scenariot. Jag vill också kunna ta konsekvenser på problem spelare utan att behöva skriva report sen hoppa support med klipp för att få personen sv-banand. Som server vakt behöver man inte då skriva ngn report utan man tar bara ett klipp och sedan så kan man få hen bannad på direkten.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Att vara korrupt är liksom när man gör saker som man inte ska göra och abuse är när man tex ressar sig när man kanske inte ska det eller gör något annat alltså använder sina perms på fel sätt och hur det förekommer kan va tex att man kickar någon eller bannar någon som inte gjort regelbrott men kan också vara att man har toggelid i skottscenario som gör att man kan se fiender igenom väggar och det gör ju också mycket sämre rp i samma veva.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka