Nekad Milan Sevo | Ansökan till Whitelist Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Milan Sevo

Icke Medlem
Meddelanden
242
Reaction score
11
Vad är ditt namn i verkligheten? Hugo

Vad heter du på discord? Nilsson#8941

Ange ditt födelsedatum 4 April 2006

Var det som fick dig att ansöka till Whitelist Ansvarig? För Jag vill bli det för att jag är aktiv och kommer kolla det ofta + jag tycker det är kul att läsa igen ansökningar på just varför folk vill komma in i servern osv. Jag vill ju bli det för att utveckla servern till flera spelare och en så bra rp som möjligt. Jag vill också utveckla servern och "lasta av" staffsen lite så dem har mindre jobb och så de kan ta större ärander som handlar mer om just servern. WL-A är sjukt kul eftersom jag älskar att ta intervjuer osv. Jag tycker att jag är mogen osv och skulle uppskatta att få en chans som WL-A eftersom de var något som jag var glad över och jag har varit servervakt väldigt änge nu men jag vill gärna bli WL-A för att det låter som en rolig och en spännande sak att göra för aldrig varit det innan. Jag vill bli whitelist ansvarig för att kunna hjälpa till så mycket jag kan efter som att jag älskar att hjälpa till och göra personer glade t.ex att hjälpa till med detta och göra personer glada när dem kan känna att dem är en mer del av server och det lilla kan göra personer så glada och de gör mig också glad. För att också kunna hjälpa alla staffsen som finns och det kanske kan göra så att dem kan känna mindre stress en vad dem gör och de lilla vill jag gärna hjälpa till.

Varför ska vi välja dig som Whitelist Ansvarig? För att jag har mycket tid över och då kan jag hjälpa till med detta och för att jag tycker det jobbet är extrem roligt arbete och ha utanför rpan det som också är roligt men att hjälpa till gör jag gärna så vill extrem gärna hjälpa till med detta och jag kommer ta det extrem seriöst och kommer hjälpa så fort jag ser att någon av wl ansvariga blir taggade så kommer jag för söka hjälpa till och kommer också ha extremt bra koll på forumet. Som sagt tycker jag det är kul att se varför folk vill bli WL och komma in på servern samt vill jag ju utveckla servern till fler spelare så vi blir ett större community. Jag vill även bli en liten större del av servern och kunna ta mer seriösa saker som t.ex wl i detta fall. Jag vill också såklart bli en större del av forumet. Jag har heller inga problem med att ta muntliga intervjuer för själv älskar jag att se folk sida av varför dem just vill bli wl.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Jag tycker att man alltid ska ha bra attityd till dem som vill komma till servern så att dem inte får en dålig uppfattning av servern så att dem senare kan tipsa deras vänner att multistaden har trevliga personaler och är vänliga, Man ska oavsett ifall dem har en dålig attityd mot en själv ska man ha sin attityd så bra så möjligt.

Hur tror du att du skulle kunna påverka Whitelist rollens betydelse på Multistaden? Dem ända som jag skulle ge Whitelist till är dem som inte lallar och tar som beter sig. Spelare som kan reglerna och har koll på dem ska vara Whitelist men inte nya spelare tycker jag som inte ens har läst reglerna, det tycker jag är solklart. Jag kommer ta intervjuer och om hen kan alla regler och svarar ganska snabbt så tycker jag att den personen ska få Whitelist.

Vad tänker du att det ska ställas för krav på de som är Whitelistade? Dem som är Whitelistade måste ha koll på reglerna för att inte skapa dåliga eller tråkiga scenarios. Dem måste också ta chansen att ansöka om lediga jobb så att man kan få in mer spelare till servern och utveckla samhället. Sen såklart tycker jag att alla ska få en chans att bli whitelist men då måste de ha koll på reglerna som sagt. Jag skulle säga det största kravet för att bli whitelist är att man kan reglerna relativt bra.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Whitelist Ansvarig? Det är mitt ansvar om jag gav någon Whitelist och sen går han in till servern och börjar lalla eller bryter mot reglerna. Då skulle jag känna att det är mitt ansvar för att det var jag som godkände hen. Dem som är Whitelist Ansvariga måste vara mogna och trevliga, kunna ta kritik och förbättra sig.

Hur ser din aktivitetet ut? På vardagar så kan jag spela från 08:00-23:00, Helger 10:00-05:00

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir Whitelist Ansvarig är du beredd att sluta spela där då? nej bara multistaden

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej det tror jag inte.

Tillbaka