Ej Antagen leohal472 | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

leohal472

Medlem
Meddelanden
105
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? Leo

Vad heter du på discord? leohal472

Ange ditt födelsedatum 12 December 2007

Vad var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? För att hjälpa till att höja serverns rp samt vara med och bilda bra scenarion, hjälpa personer att bli medlemar för att bilda en stark, rolig server för alla

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jag har varigt medlem i denna server sedan 2023 och spelat över 1700h där man har lärt sig mycket inom rp och utanför rp, med den rp kunskapen skulle jag vilja hjälpa staff teamet med att ta inj nya medlemar och bilda bra rp.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Med respekt och hänsyn, trevligt proffsigt.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Tycker betydelsen är bra nu: man kan grund regler, tillför gott exempel, kan sloss ... till skillnad från icke medlemar som inte kan göra så mycket vilket jag tycker är precis som det ska vara

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Jag tycker att man ska som medlem ha koll på grundreglerna för att medföra gott exempel och bra rp på servern

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? ansvar för att dem inte bara läser rakt av reglerna och att dem faktiskt kan reglerna, bra scenasrion, rolig rp

Hur ser din aktivitetet ut? 4-5h per dag något mindre ish 3-4h på fredag-lördag

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Är gammal servervakt och tyckte det var kul så vill hjälpa staffteamet extra, utforska hur det är att vara medlemskaps ansvarig och inte bara kunna göra saker inom rpn

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka