Nekad Mike123 | Ban Överklagan [Wux]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Oliver0g

Icke Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198219642697/

Ditt Hex-ID: 11000010f75c749

Vad är din discord tagg? tjugiosexdagar

Vem var det som bannade dig? Wux

Bild på banmeddelande: unive ban.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att denna staffen valde att banna mig för att gjorde flera regelbrott och saker som är strikt förbjudet på unive.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min vän som också blev bannad för samma sak, vi åkte på västra motorvägen och försökte hitta våra fiender för att kunna kidnappa dom och göra scenarion samt försöka förhandla osv. När vi åker på motorvägen ser vi en gäng bil som vi har krig med, dom ställer sig bredvid oss i en position som dom flesta kriminella gör när dom ska hoppa ut och börja rikta på en och försöka råna/kidnappa en. vi åker därför iväg och står stilla i nån sekund tills dom åker till oss igen och dom ställer sig framför oss som att dom ska hoppa ut ännu en gång vi hinner hoppa ut innan och dödar då dessa personer men dessa personer var inte krim tydligen som vi inte visste och eftersom att dom åkte i våra fienders bil tänkte vi att dom ville göra oss något ont medans dom bara ville prata.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej detta var inte en felaktig ban eftersom att vi gjorde fel och vi hade kunnat göra mycket annorlunda än att bara tänka på att skjuta dessa personer och ha dålig rp.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja jag har tidigare bans och jag har tagit lärdom genom att jag ska tänka efter mer på saker och vad jag kan göra annorlunda för att kunna t.ex förlänge ett scenario och vad man kan göra för att de ska bli bättre rp i det hela.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag hade kunnat göra annorlunda är att fråga mer frågor och prata med dessa spelare mer så att vi kunde få reda på vilka de va innan vi började döda folk mm. Det hade också gjort rpn mycket bättre eftersom att vi hade utvecklat scenariot på ett helt annat sätt och kunna göra mycket saker på andra sätt så att både våra motståndare har det roligt när dom rpar samt vi.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har tagit mycket lärdom av denna bannen och ni kommer inte se något liknande från mig igen. Jag vill kunna fortsätta rpa som test medlem och ha kul ig ge mig en till chans.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det gör jag.

Din ban överklagan har nekats.
Tråd låst och flyttad till Ban Överklagande Arkiv
Anledning: Väntar ut ditt bantid. Du kan göra ny ansökan efter 24 timmar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka