Accepterad abdi163 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kalleballe

Medlem
Meddelanden
37
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198116618295/

Ditt Hex-ID: steam:11000010951c037

Vad är din discord tagg? Kalleballe / zutt88

Vem var det som bannade dig? strömmen

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-08-24 155741.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? De ansåg att jag shoot on sighta och hade brist på social rp.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag stod och pratade med några kompisar och då kör en grå audi upp till oss sen backar dom bak lite och så hör jag han säga ¨han på surronen¨ sen hörde jag inte mycket mer men redan då fattade jag att dom ville något. Sedan kör dom tillbaks till oss och så pratar vi, Vi sa inte så mycket men vi pratade i cirka 1 minut, Jag kände igen rösten från en av dom och så sa jag ¨tjena liam¨ och han svarade tillbaks och sa mitt namn. Då visste jag att det var han och han var med ett gäng vi har krig med och bestämde mig för att försöka få honom kidnappad. Till slut så säger han till mig ¨varför pratar du inte så mycket¨ och då kände jag att det var läge att försöka kidnappa dom. Jag riktade och bad dom hoppa ut ur bilen men dom körde istället för att hoppa ut så jag sköt och sedan vände och körde iväg åt andra hållet.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att det var fel då jag visste att han var med ett gäng vi hade krig med och jag hade fått det bekräftat genom att hälsa och säga hans namn och han hälsar tillbaka. Dom sa däremot i Krim supp att jag rpade på röster vilket jag inte gjorde då jag som sagt hade fått bekräftat vem det var. Dessutom hade vi stått där i typ 1 minut så det var inte som att jag körde upp och riktade det första jag gjorde. Jag ville kidnappa han som jag hade hälsat på och då ber jag dom hoppa ut men istället ser jag dom köra så jag sköt, Jag försökte ge dom tid att hoppa ut men dom började köra istället så då skjuter jag och åker där ifrån.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja, Jag har blivit bannad för ooc ingame, och emote abuse båda grejerna har jag lärt mig av och har ej upprepat ingame igen sedan dessa bans.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja självklart, jag hade kunnat låta scenariot pågå en längre stund och jag hade kunnat följa efter dom istället för att skjuta. hade dessutom kunnat prata lite mer.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att ta det lugnare med skottandet istället för att skjuta direkt och vara lite mer social när det kommer till att kidnappa någon.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det är klart.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka