Nekad ! Mike ohne | Blacklist Överklagan [Berra1213]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

! Mike ohne

Icke Medlem
Meddelanden
38
Reaction score
1
Blacklist-referens
ID: 589 — Övrigt
Anledning: använder fusk menyer
Personal: Berra1213
Datum: 2026-02-07
Visa på portalen

Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Jag vill vara helt ärlig om det som hände. Jag skickade en fuskfil, vilket var ett stort misstag från min sida. Jag tänkte inte på konsekvenserna och förstår nu att mitt agerande bröt mot reglerna. Jag hade ingen dålig avsikt mot servern eller spelarna, men jag inser att det inte ursäktar mitt beteende. Jag tar fullt ansvar för det jag gjorde och ångrar det djupt.

Tar du ansvar för det som hände? Ja, jag tar fullt ansvar för mina handlingar. Ingen annan tvingade mig att skicka filen, och jag förstår att beslutet var mitt eget. Jag accepterar att mina handlingar ledde till avstängningen.

Vad har du lärt dig sedan dess? Sedan avstängningen har jag förstått hur allvarligt det är att sprida eller använda fusk. Det förstör spelupplevelsen för andra och skadar förtroendet inom communityn. Jag har lärt mig att följa reglerna och att tänka efter innan jag agerar. Jag inser nu att det inte är värt att riskera min plats på servern för något sådant.

Varför ska vi ge dig en till chans? Jag hoppas att ni kan ge mig en andra chans eftersom jag verkligen ångrar mitt misstag. Om jag får komma tillbaka kommer jag att följa alla regler och bidra positivt till communityn. Jag har lärt mig av det här och kan lova att jag aldrig kommer att skicka, använda eller sprida några fuskfiler igen. Jag vill visa genom mina handlingar att jag förtjänar ert förtroende.

Har du bevis som stödjer din överklagan? Jag har inga direkta bevis som ursäktar det som hände eftersom jag erkänner mitt misstag. Det jag kan erbjuda är min ärliga förklaring och mitt löfte att detta inte kommer att upprepas.

Har du läst och förstår reglerna? Ja

Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka