- Meddelanden
- 30
- Reaction score
- 1
Ban-referens
rtawjo — FiveM, Permanent
Anledning: använder fusk menyer
Bannad av: Berra1213
Visa på portalen →
Berätta vad som hände Jag skickade fusk till en grupp som användes till meta och dom med ville granska fusken filera för att vi pratade om att folk ens info genom fusk filer och min vän sa att han skulle granska det eftersom vi prata om att folk använder fusk där efter la någon en staff i gruppen men jag hade skickat den längesen.
Tar du ansvar för det du blev bannad för? Jag tar fullt ansvar för sakerna jag har gjort jag borde inte skickat det överhuvud taget det är förstårligt att jag blir bannad men samtligt inte jag använde inte fusk filarna och dom pc checka inte mig. Vad jag vet är det ej tillåtet att använda fusk men i detta fallet blev jag ej pc checkat och om man ska bli bannad för fusk borde man ändå bli pc checkat jag har ej använt fusk på unive darför är det lite svårt för mig att acceptera att jag är bannad.
Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? jag borde ej skickat någon länk på något ut över det borde jag inte ens vara med i gruppen.
Varför ska vi ge dig en till chans? varför jag anser att jag bör få en ny chans att eftersom jag ej använt fusk och jag har inte varit en problem spelare och har bra rp på dom tiderna jag spela på server. Jag fattar att det är en stort fel men jag kan göra upp till det genom att göra rätt av mig framöver. Jag är 14 och har inte dom pengarna att betala ut min ban men vill spela på unive eftersom jag trivs här och skaffat många vänner och inte vilja lämna unive jag vet vad mer jag ska säga det var jätte dumt av mig jag vill verkligen visa att jag kan göra rätt i servern. Jag skrev på länken (download inte!) de uppfatar man väll som att jag inte använder det och inte vill att andra ska använda det.
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja