Nekad ! Mike ohne | Ban Överklagan [Berra1213]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

! Mike ohne

Icke Medlem
Meddelanden
30
Reaction score
1
Ban-referens
rtawjo — FiveM, Permanent
Anledning: använder fusk menyer
Bannad av: Berra1213
Visa på portalen →

Berätta vad som hände de som hände var att jag och några andra hade en meta grupp och jag hade skickat en fil där det var fusk och skrev nere ladda ej ner med utropstecken och det går ett tag sedan så lägger en i gruppen in en staff och jag får ban på fusk samt meta

Tar du ansvar för det du blev bannad för? Jag tar fullt ansvar för att jag blev bannad det är jätte fel av mig att jag skickar länken och jag ka va ärlig jag lovar att jag inte använt fusk på unive och jag vet inte varför jag ens skicka den helt ärligt och det var tylockmed innan jag var krim men jag förstår att jag blev bannad och att jag har ansvar för att ej skicka sånt till nån

Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? Jag borde inte ens varit i den gruppen från första början och jag borde ej skickat nån länk jag borde ha tagit mer ansvar och varit mer konkret samt att jag hade kunnat lämna gruppen och inte vara med på regelbrott och det kan jag absolut inte göra framöver jag ber så mycket om ursäkt jag saknar alla staffs och spelare och vill komma tillbaka snälla ge mig en chans jag ska vissa att jag kan bättre

Varför ska vi ge dig en till chans? Igenklitgen förtjänar jag inte en ny chans men jag har ej pengar är 14 år och har ingen imkomst att betala men jag vill värkligen tillbaka till unive jag saknar att spela med mina vänner och folk jag lärt känna på unive förlåt för mitt mistag jag har lärt mig en läxa jag ber om en ny chans och lovar att det aldrig kommer hända ge mig bara en chans och ni kan pc chekka mig när ni vill oavsett mistanke eller in6te jag vill bara spela på unive jag saknar det.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka