- Meddelanden
- 30
- Reaction score
- 1
Ban-referens
rtawjo — FiveM, Permanent
Anledning: använder fusk menyer
Bannad av: Berra1213
Visa på portalen →
Berätta vad som hände Jag blev bannad efter att jag skickade menyer som hade koppling till fusk. Jag använde dock inte fusken själv, men jag förstår i efterhand att det ändå var fel av mig att skicka eller sprida sådant. Jag tänkte inte på hur det kunde bryta mot reglerna när jag gjorde det, och det var ett misstag från min sida.
Tar du ansvar för det du blev bannad för? Ja, jag tar ansvar för att jag skickade menyerna. Även om jag inte använde fusken själv så förstår jag att det ändå inte är tillåtet att dela sådant.
Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? Jag har lärt mig att man inte ska dela eller ha något med fusk att göra överhuvudtaget. Om jag får en ny chans kommer jag hålla mig helt borta från sådant och bara spela normalt enligt reglerna.
Varför ska vi ge dig en till chans? Jag tycker om servern och vill gärna fortsätta spela här. Jag förstår mitt misstag och jag kommer respektera reglerna framöver. Om jag får en ny chans kommer jag visa att jag kan spela utan problem och följa serverns regler.
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja