Nekad ! Mike ohne | Ban Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

! Mike ohne

Icke Medlem
Meddelanden
30
Reaction score
1
Ban-referens
rtawjo — FiveM, Permanent
Anledning: använder fusk menyer
Visa på portalen →

Berätta vad som hände jag skickade fusk filer till en grupp som jag skojade med när jag skickade fusk filarna att skoja med vänner och vi använde inte fusken jag och alla i gruppen hade inte ens installerad det eller öppnad fusk filerna fast några mods trodde att jag hade använt dom. Metagaming har jag gjort de fattar jag, jag gjorde största misstaget i mitt liv jag älsklar unive

Tar du ansvar för det du blev bannad för? Jag inser att bannen var felaktig fast fortfarande inte därför under filen skrev jag (DOWNLOAD INTE) darför jag ville skoja med mina vänner men samtidig fattar jag varför jag blev bannad därför jag skickade fusk filarna men jag tror ändå att jag borde få en till chans därför jag skrev download inte

Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? Att inte göra metagaming och skicka fusk filen darför de kan leda till att de blir dåligt rp nivå i unive

Varför ska vi ge dig en till chans? Jag älskar unive jag köpte en dator och gta5 att spela unive jag gjorde en misstag fast jag tycket ändå att jag förtjänar en ban fast inte en perma kanske en 30-15 dagar ban + krim blacklist

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Hej,

Vi har granskat din överklagan noggrant. Med hänsyn till de tidigare incidenterna samt den bedömda risken för serverns trygghet och spelupplevelse har vi beslutat att inte häva din avstängning under normala omständigheter.

Vi kan dock erbjuda dig möjligheten att häva avstängningen mot en avgift på 1990 kr. Denna summa reflekterar den administrativa hanteringen samt de risker vi tar genom att släppa in dig på servern igen.

Detta erbjudande är slutgiltigt och går inte att förhandla. Om du inte är intresserad ber vi dig att respektera beslutet och avstå från att skicka in ytterligare överklaganden.

Med vänliga hälsningar,
BubbleGum
Unive Staff

Hej,

Vi har granskat din överklagan noggrant. Med hänsyn till de tidigare incidenterna samt den bedömda risken för serverns trygghet och spelupplevelse har vi beslutat att inte häva din avstängning under normala omständigheter.

Vi kan dock erbjuda dig möjligheten att häva avstängningen mot en avgift på 1990 kr. Denna summa reflekterar den administrativa hanteringen samt de risker vi tar genom att släppa in dig på servern igen.

Detta erbjudande är slutgiltigt och går inte att förhandla. Om du inte är intresserad ber vi dig att respektera beslutet och avstå från att skicka in ytterligare överklaganden.

Med vänliga hälsningar,
BubbleGum
Unive Staff
bror jag blev skicka fusk filer fast när någon snackar dåligt om ägaren och hans familj och gör dom en ansökan blir dom unbannad kan ni mods snälla visa att det finns snälla mods jag gjorde en misstag nu har jag inget att göra

här är bevis att jag sa download inte

bror jag blev skicka fusk filer fast när någon snackar dåligt om ägaren och hans familj och gör en ansökan blir dom unbannad kan ni mods snälla visa att det finns snälla jag gjorde en misstag nu har jag inget att göra
1772560343283.png
De står (download)

Detta är vad som endast gäller tyvärr.

Med vänliga hälsningar,
BubbleGum
Unive Staff

nej, detta är vad som gäller.

Med vänliga hälsningar,
BubbleGum
Unive Staff

Status
Ej öppet för ytterligare svar.