Accepterad miiniTurtlee | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

miiniTurtlee

Icke Medlem
Meddelanden
148
Reaction score
9
Vad är ditt namn i verkligheten? Elaiza

Vad heter du på discord? Miiniturtle

Ange ditt födelsedatum 27 November 1995

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag vill vara med och utveckla serven, men även att bidra till en bra och social rp.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jag har varigt på servern ett längre tag och jag tror jag har det som krävs. Jag är lugn och trevlig person och jag tror jag skulle passa bra in i teamet.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Genom att vara snäll och visa respekt mot alla.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Hitta gemenskap mellan alla typer av människor. Man skaffar många nya vänner och bygger upp en bra rp.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Vara respektfulla och behandla andra som man själv vill bli behandlad. Men också ta rpn seriöst och bidra till en rp som är rolig för alla.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? För att se till att servern får in fler spelare som inte är där för att lalla utan för att bygga vidare på en bra rp.

Hur ser din aktivitetet ut? Jag är inne varje dag. Minst fem timmar varje dag. Kan även vara mer timmar då jag är sjukskriven.

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej, inte vad jag kan komma på just nu

+rep stabil tjej, tar rpn på allvar och bidrar till en bra rp på servern. Hade passat utmärkt in i teamet.

En av de mest kompetenta och duktiga kvinnorna som vi har på servern, extremt lämplig för rollen.

Godkänd efter muntlig intervju, välkommen till MA teamet!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka