Accepterad NmTheLawssss | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

NmTheLawssss

Medlem
Meddelanden
868
Reaction score
20
Vad är ditt namn i verkligheten? Nahir

Vad heter du på discord? NmTheLaw

Ange ditt födelsedatum 11 Augusti 1999

Vad var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Det som fick mig att ansöka till rollen som Medlemskapsansvarig är mitt intresse för att skapa en stark och engagerad gemenskap för servern, som MA får man en djupare inblick i varje spelares karaktär, deras bakgrund och intentioner, vilket hjälper oss att bedöma om de kan bidra positivt till servern. Vilket jag tycker är oerhört viktigt för oss alla och det krävs bra lyssnarfärdigheter vilket är viktigt.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Ni borde välja mig som Medlemskapsansvarig eftersom jag är noggrann, rättvis och tycker om att hjälpa nya spelare att hitta rätt. Jag har erfarenhet av att hantera liknande uppgifter, där jag har fått intervjua och bedöma om personer passar in i servern. Jag är bra på att lyssna och ta beslut som är rättvisa för alla, och jag ser till att följa de regler som finns.

Jag tycker också att det är roligt att lära känna nya spelare och få en bra känsla för deras karaktär och hur de tänker spela. Jag är noggrann när jag intervjuar och ger alla en chans att visa vad de kan bidra med till servern. Samtidigt är jag inte rädd för att neka någon om deras karaktär eller attityd inte passar in. Jag vill bidra till att hålla servern som en plats där alla kan ha kul och spela på ett bra sätt tillsammans.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Jag tycker att det viktigaste när man bemöter andra är att visa respekt, vara lyhörd och att möta dem med ett öppet sinne. Alla människor har olika bakgrunder och erfarenheter, och därför är det viktigt att alltid försöka förstå deras perspektiv innan man dömer eller tar beslut. Jag tror också att det är viktigt att vara vänlig och tydlig i sin kommunikation, så att ingen känner sig missförstådd eller bortglömd.

På en server som denna handlar det mycket om att skapa en trygg och trevlig miljö där alla känner sig välkomna och kan ha kul. Därför strävar jag efter att behandla alla rättvist, lyssna på vad de har att säga och hitta lösningar som fungerar för alla inblandade.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Jag vill att det ska kännas speciellt att vara medlem på Unive, och att det betyder mer än att bara ha tillgång till servern. Som Medlem vill jag hjälpa till att bygga en gemenskap där medlemmar känner sig välkomna, respekterade och delaktiga. Jag vill att alla ska känna att de bidrar till något större och att de spelar på en plats där deras engagemang uppskattas.

Genom att välja medlemmar som passar in i vår gemenskap och som respekterar serverns regler och atmosfär, kan vi skapa en positiv miljö där folk trivs och har kul tillsammans. Min förhoppning är att alla som är medlemmar på Unive känner att de är en viktig del av communityt och att de kan bidra på ett bra sätt.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Respekt för andra, Förståelse för regler, Engagemang, Positiv attityd, God kommunikation, Det är också viktigt att medlemmar har en god förståelse för serverns regler och riktlinjer, och att de är villiga att följa dem.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Att säkerställa att de som ansöker om medlem är kompetenta person och strävar efter att få rpa på en hög nivå samt följer och kan alla våra regler på servern, jag kommer ha ett ansvar att följa alla regler själv så som de andra måste och inte abusa mina perms eller något liknande och jag har stort ansvar att inte ta in folk som jag känner heller. Detta anser jag är ett stort ansvar som MA som denna roll har man stort intryck för servern och det är jag som MA som godkänner folk att kunna gå runt och rpa och det är viktigt då ni kommer ha mycket tillit till mig.

Hur ser din aktivitetet ut? jag har mitt jobb men annars är jag aktiv minst 6 timmar om dagen mycket på nätter.

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Jag tycker iallafall att jag är en mogen och rättvis person och en jävla bra rpa speciellt min karaktär som är på topp, man får inte stjärn rollen utan en anledning ;)

+rep Riktigt stabil grabb Har känt han Rätt länge och vet att han Är bra för detta Ge han en chans!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka