Accepterad mfbamse | Ban Överklagan [toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

mfbamse

Medlem
Meddelanden
29
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199471987866

Ditt Hex-ID: 11000015a1b0c9a

Vad är din discord tagg? mfbamse

Vem var det som bannade dig? lungren.1

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för det såg ut som vdm fast det ej var det råka köra över han och direkt efter gick jag ur bilen och sa ''hur gick det'' han reste sig direkt skrev ej /me ont osv han reste sig sprang till sin vän som precis kom och vi körde iväg

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. vi bråkade och sa en del till varandra jag backar ut min bil från parkeringsrutan och ska köra råkar köra på han och jag hoppar ut och frågar hur gick det han sa inget o reste sig sprang till sina vänner han sa att han var gammal krim och medlem mitt i bråket vi kör där ifrån och jag o min vän kör tillbaka för o se om han var kvar precis när vi kom fram fick jag ban

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. skulle säga det som en felaktig ban då jag inte körde på han medflit och rpade på det och gick ut och sa förlåt och fråga hur det gick kändes som han inte kunde rpa då han reste sig direkt utan och säga de minsta inte ens ett aj eller ett stön för skadan

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har inte blivit bannad innan vad jag minns har varit medlem sen i somras

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? bra fråga då jag inte körde på han med mening och han starta bråket

Har du lärt dig någonting efter din ban? att inte folk ska gå i vägen för när folk ska köra bil

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yes

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka